EK 2020 | Groep F (Duitsland, Frankrijk, Portugal, Hongarije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Portugal heeft met een gelijkspel genoeg, denk niet dat die heel aanvallend gaan spelen

😆 Portugal moet het vooral hebben van aanvallend spelen omdat ze weten dat hun verdediging op ni al te veel trekt.
En Portugal wordt liever 1e of 2e dan 3e, en Ronaldo wil het liefst van al topscorer worden. Dus nee, ze gaan zich écht niet inhouden.
 
Het zal niet aan Portugal liggen maar Frankrijk speelde defensief tegen Hongarije ...

Duitsland is beter dan je denkt hoor. Die wingbacks zijn gevaarlijk.
 
😆 Portugal moet het vooral hebben van aanvallend spelen omdat ze weten dat hun verdediging op ni al te veel trekt.
En Portugal wordt liever 1e of 2e dan 3e, en Ronaldo wil het liefst van al topscorer worden. Dus nee, ze gaan zich écht niet inhouden.
Ik zeg niet dat ze hun gaan inhouden he. Uit jouw posts begrijp ik dat je hoge pressing verwacht en veel goals, ik denk dat ze eerder voor defensieve organisatie en een klasseflits gaan.
 
Moet wel zeggen dat ik de uitleg van de Uefa ergens ook wel begrijp.

De motivatie achter dat stadion in regenboogkleuren te zetten is specifiek politiek. Als dat nu op een ander moment was, bv. dus niet wanneer Hongarije daar komt voetballen, hadden ze het waarschijnlijk wel toegestaan.

Maar bon, uiteindelijk is het gewoon die walgelijke idioot van een Orban zijn schuld.
 
Het ideale scenario:
Hongarije klopt Duitsland met 1-0, Portugal doet hetzelfde met de Fransen => Hongarije eindigt derde.

Mijn voorspellend scenario:
Duitsland veegt de vloer aan met Hongarije en Portugal verrast Frankrijk => Frankrijk eindigt derde.
 
ow ja die match wordt natuurlijk in hongarije gespeelt vandaar dat lawaai lol ik dacht al die zijn wel heel blij dat duitsland er uit ligt
 
ow ja die match wordt natuurlijk in hongarije gespeelt vandaar dat lawaai lol ik dacht al die zijn wel heel blij dat duitsland er uit ligt
Is toch gewoon in München? Het regenboognieuws niet gevolgd?

e: nvm Portugal - Frankrijk blijkbaar in Hongarije. Wie kan die zever eigenlijk nog volgen? :help:
 
Portugal nu toch ook met de bibber wrs.. Dachten dat ze al 100% door waren (al was het als 3de). Nu Hongarije voorstaat, zijn ze dus laatste indien ze verliezen van Frankrijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan