EK 2020 | Groep F (Duitsland, Frankrijk, Portugal, Hongarije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus als Hongarije (en/of Portugal) er nog een paar inlegt hebben we Frankrijk aan onze rekker? :help:
Alhoewel, laat maar komen.
 
iedereen paniek, want tegen Portugal, Frankrijk of Duitsland in de 1/8ste. en dan is't tegen Hongarije :laugh:
 
Dus als Hongarije (en/of Portugal) er nog een paar inlegt hebben we Frankrijk aan onze rekker? :help:
Alhoewel, laat maar komen.
Frankrijk staat nu op 0 en Hongarije op -2 doelsaldo.

Het lijkt me waarschijnlijker dat Duitsland op en over Hongarije gaat en dan hebben we inderdaad Frankrijk aan onze rekker.
 
Zo'n ploeg, Frankrijk, en zo onmondig.
En toch altijd tussen de mazen glippen..
 
Was Frankrijk ook zo zwak tegen Duitsland? Daar vond ik ze best goed. Maar dit is toch triest krijgen niks voor elkaar.
 
Frankrijk heeft precies niet veel zin om revanche te pakken voor de EK finale van 2016 :sleep:
 
Was Frankrijk ook zo zwak tegen Duitsland? Daar vond ik ze best goed. Maar dit is toch triest krijgen niks voor elkaar.
Zwak is veel gezegd maar alleszins niet begeesterend en vooral een degoutante mentaliteit.
 
Neen hoor, tegen de Belgen gaat Frankrijk er onherroepelijk uit! ;)
Ik weet het zo niet,

ik zou onze duivels graag nog 2 matchen zien spelen zodanig dat onze goede vriend hazard wat meer ritme heeft. Dan zie ik het nog positief in. Nu heb ik het zo niet op frankrijk.

Dan liever een ploeg die wilt aanvallen, daar kunnen we zelfs zonder een flitsende hazard, met debruyne en onze romelu wel wat uithalen.
 
Heerlijk. Een arbiter die het anti voetbal van Frankrijk niet lust en gewoon onmiddelijk kaarten geeft.

edit: zucht, nu geeft die een cadeau. Nooit penalty dit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan