EK 2020 | Groep F (Duitsland, Frankrijk, Portugal, Hongarije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren geven ze voor die elleboog een penalty omdat er bloed bij is, nu kleden ze op een corner 3 mensen uit en kijken ze zelfs niet.
 
Sterke Hongaren. Verdedigend sterk maar ook aanvallend vaak dreigend. Mooie partij.

Frankrijk net te plat en te onzuiver. Hun arrogantie lijkt me het enige wat hen van de titel kan houden.
 
Sterke Hongaren. Verdedigend sterk maar ook aanvallend vaak dreigend. Mooie partij.

Frankrijk net te plat en te onzuiver. Hun arrogantie lijkt me het enige wat hen van de titel kan houden.
Niet per se arrogantie maar Frankrijk heeft wel duidelijk problemen om zelf het spel te maken. Hun enige goal komt weinig verrassend op de counter na een vrije trap van Hongarije, waarbij de Hongaarse verdediging dan nog eens 2-3 individuele fouten maakt. Zeer saaie ploeg gewoon. Maar het geeft wel resultaten.
 
Beetje jammer dat Hongarije die knullige tegengoal slikt, zoiets mag normaal gezien niet voorvallen. Anders hadden de Fransen volgens mij gewoon verloren.
 
Niet per se arrogantie maar Frankrijk heeft wel duidelijk problemen om zelf het spel te maken. Hun enige goal komt weinig verrassend op de counter na een vrije trap van Hongarije, waarbij de Hongaarse verdediging dan nog eens 2-3 individuele fouten maakt. Zeer saaie ploeg gewoon. Maar het geeft wel resultaten.
Als ze voorstaan doen ze niet anders dan tijdrekken en jennen. Staan ze achter, raken ze zelf gefrustreerd en slagen ze er niet in met vlot voetbal de tegenstander te ontwrichten.
 
Het thuisvoordeel in dit EK is wel enorm.
100% mee eens.

Vrij oneerlijk eigenlijk he. Kijk bv. naar NL, die mogen hun 3 groepswedstrijden gewoon in Amsterdam spelen.
Italië ook 3x in Rome.
Andere ploegen zijn al naar fucking Azerbaijan moeten vliegen om te spelen :unsure:

Vraag me af of we daarom sommige ploegen (zoals NL en Italië) niet een beetje aan het overschatten zijn
 
Duitsland plots lekker bezig. Is die portugese verdediging zoveel zwakker dan de Franse of weten de duitsers plots weer hoe ze moeten voetballen?
 
Duitsland toch bij momenten weer zoals vanouds zoals ze WK werden met ferme snelle eentijds aanvallen.
 
Hoeveel keer moeten ze de herhaling nog tonen voor ze beseffen dat het een owl-goal is van Diaz?
 
Kon niet blijven duren. Portugal speelt toch ook maar op een trieste manier met het talent dat die ploeg bezit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan