GETHEZ
Well-known member
Foolproofsuuuurrrrreee![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foolproofsuuuurrrrreee![]()

. Zeer veel fodder die in cafu gaat waarschijnlijk.Zelfs met dat 700K pakket heb je maar een mini kans op een TOTY.We geraken aan het milioen voor 1 pakske denk ik... Nu al 700k, 4500 punten voor een pack

Eerlijk.... ik heb dat dus quasi nooit he. Ofwel liggen de servers eruit en kunnen we niet spelen ofwel is het gewoon vlot.Dan hebt ge is een uurke per week vrije tijd, die servers draaien weer klote. Rivals onspeelbaar. Lag, direct disconnection,... Elk jaar tzelfde.
Hier blijkbaar ongeveer 600 packs staan.
Wel heel veel brol staan natuurlijk. Maar met het traden ben ik een tijd unassigned geweest waardoor al mn packs werden opgestapeld. En altijd komt er wel een 84 rated, maar aangezien al die zever untradeble is kank er ni veel mee doen..![]()
goodluck.Tis niet echt iets waar ik naaruit kijk.Krankzinnig komen, 600 keer die animatiegoodluck.

Heb je dan nog echt nooit voorgehad dat de hele match vlot speelt, je ruim wint en dan magisch gekicked wordt op de laatste seconde? Misschien crossplay toch maar afzetten.Kortom, het ligt grotendeels aan u netwerk denk ik.

Eerlijk.... ik heb dat dus quasi nooit he. Ofwel liggen de servers eruit en kunnen we niet spelen ofwel is het gewoon vlot.
Her zou kunnen dat het gisterenavond ff druk was met TOTY maar lag, slechte connectie nooit eigenlijk. Deze editie 0,0 keer voor gehad en ik speel echt vaak, quasi dagelijks.
Kortom, het ligt grotendeels aan u netwerk denk ik.
Wat doe je dan met al die duplicates?Tis niet echt iets waar ik naaruit kijk.
Ik open er meestal via de app, tijdens het werk of tijdens het tv kijken![]()
Ghoja tot 83 sowieso gewoon weg.Wat doe je dan met al die duplicates?

Een tumbleweed gif doet het hem altijdAlle uit nen 84×4 nen toty haaland gepacked![]()