EA SPORTS FC 24

Had nog 16 kleine gratis packs liggen. Toch een TOTW Giroud van 86.

🤷🏻‍♂️

Edit: Toch al pipo’s die een TOTY Mbappe gepacked hebben. Toch ongelofelijk.

Dan hebt ge is een uurke per week vrije tijd, die servers draaien weer klote. Rivals onspeelbaar. Lag, direct disconnection,... Elk jaar tzelfde.

We geraken aan het milioen voor 1 pakske denk ik... Nu al 700k, 4500 punten voor een pack
Zelfs met dat 700K pakket heb je maar een mini kans op een TOTY.

IMG_3415.jpeg

Hier blijkbaar ongeveer 600 packs staan.
Wel heel veel brol staan natuurlijk. Maar met het traden ben ik een tijd unassigned geweest waardoor al mn packs werden opgestapeld. En altijd komt er wel een 84 rated, maar aangezien al die zever untradeble is kank er ni veel mee doen..😂

Dan hebt ge is een uurke per week vrije tijd, die servers draaien weer klote. Rivals onspeelbaar. Lag, direct disconnection,... Elk jaar tzelfde.
Eerlijk.... ik heb dat dus quasi nooit he. Ofwel liggen de servers eruit en kunnen we niet spelen ofwel is het gewoon vlot.
Her zou kunnen dat het gisterenavond ff druk was met TOTY maar lag, slechte connectie nooit eigenlijk. Deze editie 0,0 keer voor gehad en ik speel echt vaak, quasi dagelijks.
Kortom, het ligt grotendeels aan u netwerk denk ik.

Hier blijkbaar ongeveer 600 packs staan.
Wel heel veel brol staan natuurlijk. Maar met het traden ben ik een tijd unassigned geweest waardoor al mn packs werden opgestapeld. En altijd komt er wel een 84 rated, maar aangezien al die zever untradeble is kank er ni veel mee doen..😂

Krankzinnig komen, 600 keer die animatie :sop: goodluck.

Heb je dan nog echt nooit voorgehad dat de hele match vlot speelt, je ruim wint en dan magisch gekicked wordt op de laatste seconde? Misschien crossplay toch maar afzetten.

K'zou eens moeten opzoeken hoe ze dat doen, want dat is toch geen toeval meer. :p

Anyhow, DIV8 is al beter om in te spelen. Maar de kans om uw tijd te verspillen door al die quitters en kickers is gewoon te groot. Het telt zelfs niet mee voor de Evolutions.

Laatst bewerkt:
Eerlijk.... ik heb dat dus quasi nooit he. Ofwel liggen de servers eruit en kunnen we niet spelen ofwel is het gewoon vlot.
Her zou kunnen dat het gisterenavond ff druk was met TOTY maar lag, slechte connectie nooit eigenlijk. Deze editie 0,0 keer voor gehad en ik speel echt vaak, quasi dagelijks.

1000 mbs bij telenet. Speedtest gedaan, alles normaal.

Terug
Bovenaan