GETHEZ
Well-known member
Nee, tenzij ik zeep in mijn ogen had, heb ik dit echt wel gezien... Lichtgroene (egale) achtergrond. Was te laat om ss te makenWinter wildcards icon mss?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, tenzij ik zeep in mijn ogen had, heb ik dit echt wel gezien... Lichtgroene (egale) achtergrond. Was te laat om ss te makenWinter wildcards icon mss?
Nee, je hebt gelijk. Ik heb gisteren ook een lichtgroene Gerd Muller gezien (94).Nee, tenzij ik zeep in mijn ogen had, heb ik dit echt wel gezien... Lichtgroene (egale) achtergrond. Was te laat om ss te maken
) FC24 voor PS4 pro gekocht.Voor kerst voor mijn zoontje (en ook wat voor mezelf) FC24 voor PS4 pro gekocht.
Ik was vroeger een fervente FIFA speler (al vanaf FIFA 97) en kocht toen bijna elk jaar de nieuwe versie.
Nu was mijn laatste FIFA 20 en ik moet zeggen, het valt mij echt op hoe weinig evolutie er eigenlijk is in de gameplay. En eigenlijk ook qua graphics heb ik niet het gevoel dat er grote stappen werden gezet (toegegeven, wel nog op PS4 natuurlijk).
Ik heb de indruk dat ze al hun ontwikkeling in alle online zever steken, maar het spelletje zelf zou toch echt eens dringend een complete make-over mogen krijgen.
Ps4 speelt idd helemaal anders (trager ook)Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat je op PS4 speelt. De meeste vernieuwingen, ook inhoudelijk met Hypermotion, zijn er enkel op PS5.

Die kdb though...

Frimpong lijkt me straf, denk eerder Walker. De rest zal wel kloppen inderdaad.
Vond die ook de vreemde eend in de bijtFrimpong lijkt me straf, denk eerder Walker. De rest zal wel kloppen inderdaad.
E wa habibi, vuile shmetta.Ik zweer het, dit spel beloont vuil shmetspel.
3 rode kaarten voor tegenstander en hij komt van 2 goals terug om dan nog te winnen in de laatste minuut, zo vuil als iets aan het spelen
Watte?E wa habibi, vuile shmetta.
Frimpong toch wel een van de beste Rb’s vorig jaar.Vond die ook de vreemde eend in de bijt

Kan inderdaad frustrerend zijn, maar waarom kan je die 3 (!) rode kaarten niet uitbuiten? Er moet toch iets gans open liggen? Hebde uw lijn niet naar 100 lenght gezet (als het er al niet op staat gelijk 95% van de spelers blijkbaar)? Misschien waren uw spelers op? Teveel druk gezet? Is bij mij ook es gebeurd.Ik zweer het, dit spel beloont vuil shmetspel.
3 rode kaarten voor tegenstander en hij komt van 2 goals terug om dan nog te winnen in de laatste minuut, zo vuil als iets aan het spelen
Ik ben meer en meer terug aan't overschakelen naar het 'normale' spel eigenlijk. Veel plezanter om niet steeds met bijna perfecte spelers te spelen, waarbij het eigenlijk niet uitmaakt of ik nu een 90 of een 92 heb. Is een kwestie van percenten, en het boeit me ook allemaal niet.T'is geen Gouden schoen he. Ze vragen letterlijk gewoon aan de spelers wie hun favorietjes zijn. Ze zullen Messi misschien niet hebben? Als deze kaart gereleased wordt dropt meteen de prijs van de crappier versies.Frimpong toch wel een van de beste Rb’s vorig jaar.
De vraag is eerder wat diene Messi daar doet? In 2023 heeft hij niets getoond? Goal of 10 in MLS en beetje aangemodderd bij PSG..
Dan kan je Ronaldo ook een geven hoor![]()
Er is toch recent een rechtzaak rond geweest waarbij EA bewezen heeft dat dat niet zo is.Kan inderdaad frustrerend zijn, maar waarom kan je die 3 (!) rode kaarten niet uitbuiten? Er moet toch iets gans open liggen? Hebde uw lijn niet naar 100 lenght gezet (als het er al niet op staat gelijk 95% van de spelers blijkbaar)? Misschien waren uw spelers op? Teveel druk gezet? Is bij mij ook es gebeurd.
Maar gezien de reputatie van EA zou het echt wel eens kunnen dat ze - in hun drive naar dopaminehits - de andere spelers effectief een boost geven. Maar totdat iemand bewijs vindt in de code ga ik ervan uit van niet.
Wel serieus hoge scores voor dat TOTY. Hoeveel coins zou dat kosten?Ik ben meer en meer terug aan't overschakelen naar het 'normale' spel eigenlijk. Veel plezanter om niet steeds met bijna perfecte spelers te spelen, waarbij het eigenlijk niet uitmaakt of ik nu een 90 of een 92 heb. Is een kwestie van percenten, en het boeit me ook allemaal niet.
suuuurrrrreeeD-DAY-7
ik heb niks gespaard, buiten 1 pakske van de aanvallers, mijn coins, en een ultimate pack hou ik tot en met ze er allemaal inzitten, succes verzekerd![]()