EA SPORTS FC 24

Nee, tenzij ik zeep in mijn ogen had, heb ik dit echt wel gezien... Lichtgroene (egale) achtergrond. Was te laat om ss te maken
Nee, je hebt gelijk. Ik heb gisteren ook een lichtgroene Gerd Muller gezien (94).

Maar als ik het opzoek bestaat er geen evo voor deze kaart.

Dit zijn “fictieve” evo kleuren op Futwiz. Het groene kaartje dat ik zag had zeker deze foto met zijn snor.

IMG_3367.jpeg

Laatst bewerkt:
Voor kerst voor mijn zoontje (en ook wat voor mezelf :-)) FC24 voor PS4 pro gekocht.

Ik was vroeger een fervente FIFA speler (al vanaf FIFA 97) en kocht toen bijna elk jaar de nieuwe versie.

Nu was mijn laatste FIFA 20 en ik moet zeggen, het valt mij echt op hoe weinig evolutie er eigenlijk is in de gameplay. En eigenlijk ook qua graphics heb ik niet het gevoel dat er grote stappen werden gezet (toegegeven, wel nog op PS4 natuurlijk).

Ik heb de indruk dat ze al hun ontwikkeling in alle online zever steken, maar het spelletje zelf zou toch echt eens dringend een complete make-over mogen krijgen.

Voor kerst voor mijn zoontje (en ook wat voor mezelf :)) FC24 voor PS4 pro gekocht.

Ik was vroeger een fervente FIFA speler (al vanaf FIFA 97) en kocht toen bijna elk jaar de nieuwe versie.

Nu was mijn laatste FIFA 20 en ik moet zeggen, het valt mij echt op hoe weinig evolutie er eigenlijk is in de gameplay. En eigenlijk ook qua graphics heb ik niet het gevoel dat er grote stappen werden gezet (toegegeven, wel nog op PS4 natuurlijk).

Ik heb de indruk dat ze al hun ontwikkeling in alle online zever steken, maar het spelletje zelf zou toch echt eens dringend een complete make-over mogen krijgen.

Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat je op PS4 speelt. De meeste vernieuwingen, ook inhoudelijk met Hypermotion, zijn er enkel op PS5.

Er is een update uit voor het spel en het trekt op niks.

Precies of mijn gouden team zijn bronzen spelers geworden.

Keeper kan geen enkele bal meer klem houden, in eerste match na update 2 goals tegen puur omdat ze de bal debiel lost.

Spelers kunnen geen bal deftig ontvangen na een pass, ze laten hem doorrollen, kaatst raar af…

Dribbelen is een zatte beer besturen.

Geen idee wat EA nu weer uitgestoken heeft. 🤨

En mocht je denken, hebben ze iets aan hun debiele cutback meta goals gedaan? Hahaha NEE.

Laatst bewerkt:
Ik zweer het, dit spel beloont vuil shmetspel.

3 rode kaarten voor tegenstander en hij komt van 2 goals terug om dan nog te winnen in de laatste minuut, zo vuil als iets aan het spelen

Ik zweer het, dit spel beloont vuil shmetspel.

3 rode kaarten voor tegenstander en hij komt van 2 goals terug om dan nog te winnen in de laatste minuut, zo vuil als iets aan het spelen
Kan inderdaad frustrerend zijn, maar waarom kan je die 3 (!) rode kaarten niet uitbuiten? Er moet toch iets gans open liggen? Hebde uw lijn niet naar 100 lenght gezet (als het er al niet op staat gelijk 95% van de spelers blijkbaar)? Misschien waren uw spelers op? Teveel druk gezet? Is bij mij ook es gebeurd.

Maar gezien de reputatie van EA zou het echt wel eens kunnen dat ze - in hun drive naar dopaminehits - de andere spelers effectief een boost geven. Maar totdat iemand bewijs vindt in de code ga ik ervan uit van niet.

Wel serieus hoge scores voor dat TOTY. Hoeveel coins zou dat kosten? :p Ik ben meer en meer terug aan't overschakelen naar het 'normale' spel eigenlijk. Veel plezanter om niet steeds met bijna perfecte spelers te spelen, waarbij het eigenlijk niet uitmaakt of ik nu een 90 of een 92 heb. Is een kwestie van percenten, en het boeit me ook allemaal niet.

Zet dan ook de gameplay wat trager, en het oogt meteen een stuk realistischer gezien niet iedereen zoals een brommer speelt. De AI begint ook serieus tegen de steken. Op hoge niveaus blijft één speler gewoon aan de bal en dribbelt weg tot je defensie een gaatje laat. Dan benutten ze dat meteen. Welke speler loopt er in't echt in godsnaam van de ene naar de andere flank zonder passen? Zelfs AI vs AI slaagt er niet in om een attractief spelletje te brengen imo.

Frimpong toch wel een van de beste Rb’s vorig jaar.
De vraag is eerder wat diene Messi daar doet? In 2023 heeft hij niets getoond? Goal of 10 in MLS en beetje aangemodderd bij PSG..
Dan kan je Ronaldo ook een geven hoor 😂
T'is geen Gouden schoen he. Ze vragen letterlijk gewoon aan de spelers wie hun favorietjes zijn. Ze zullen Messi misschien niet hebben? Als deze kaart gereleased wordt dropt meteen de prijs van de crappier versies.

Laatst bewerkt:
Kan inderdaad frustrerend zijn, maar waarom kan je die 3 (!) rode kaarten niet uitbuiten? Er moet toch iets gans open liggen? Hebde uw lijn niet naar 100 lenght gezet (als het er al niet op staat gelijk 95% van de spelers blijkbaar)? Misschien waren uw spelers op? Teveel druk gezet? Is bij mij ook es gebeurd.

Maar gezien de reputatie van EA zou het echt wel eens kunnen dat ze - in hun drive naar dopaminehits - de andere spelers effectief een boost geven. Maar totdat iemand bewijs vindt in de code ga ik ervan uit van niet.

Wel serieus hoge scores voor dat TOTY. Hoeveel coins zou dat kosten? :p Ik ben meer en meer terug aan't overschakelen naar het 'normale' spel eigenlijk. Veel plezanter om niet steeds met bijna perfecte spelers te spelen, waarbij het eigenlijk niet uitmaakt of ik nu een 90 of een 92 heb. Is een kwestie van percenten, en het boeit me ook allemaal niet.
Er is toch recent een rechtzaak rond geweest waarbij EA bewezen heeft dat dat niet zo is.

D-DAY-7

ik heb niks gespaard, buiten 1 pakske van de aanvallers, mijn coins, en een ultimate pack hou ik tot en met ze er allemaal inzitten, succes verzekerd :unsure:

Terug
Bovenaan