Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leave some meat on the bone will yaPack luck deze week begint schaamtelijk te worden. TOTW VVD uit een TOTW player pick![]()

Kheb gisteren Ruben Dias en Mohammed Salah uit wat random 82+ pakketjes gehaaldLeave some meat on the bone will ya
Ik staan druuug. Al efkes.

Salah nice, Ruben good fodder i guessKheb gisteren Ruben Dias en Mohammed Salah uit wat random 82+ pakketjes

Ik zou VVD toch eens uittesten, ik dacht ook niet dat het verschil ging maken bij mij (had al Vidic en Hiero) maar die gast is een klasse apart. De unieke animaties die hij heeft maken hem OP.
Putellas in een season objective packPack luck deze week begint schaamtelijk te worden. TOTW VVD uit een TOTW player pick![]()

Ik heb er een match of 10 mee gespeeld, zeer goede verdiger met een goede reach. En toch... Marquinhos staat er terug in ik vind hem net dat tikke beter overall. Bellingham potm toch maar gedaan na lang twijfelen. Eens zien of die zrn 600k waard is, waarschijnlijk niet maar de fodder begon op te lopen.Ik zou VVD toch eens uittesten, ik dacht ook niet dat het verschil ging maken bij mij (had al Vidic en Hiero) maar die gast is een klasse apart. De unieke animaties die hij heeft maken hem OP.
Ik ga nochtans aan die lvl 20 geraken zonder die icon truitjes en zonder rivals of wl te dien. Gewoon met de gratis objectieven dus.Inderdaad triest. Ik hoop dat het nog lukt om aan Witsel te geraken. Zonder WL is het toch lastig om genoeg XP te halen heb ik het gevoel.

Een Patreon aangaan eh... Succes gegarandeerdIk heb het weet een beetje (veel) gehad met dat hoog druk zetten.
Heeft 0,0 te maken met hoe goed je bent, maar 0,01 seconde de tijd hebben en zelf geen pas kunnen geven omdat er al een speler in uwe rug zit…
Ik heb al 10 tallen filmpjes opgezegd maar mij lukt dat gewoon niet.
Zeer frustrerend dit.