EA SPORTS FC 24

Ik gisteren Neymar, mag even ook niet klagen :)
Raakt niet in de ploeg want Hemp blijft gewoon staan.
Die whipped cross playstyle + is echt niet normaal.

Die live doelstellingen waar je easy xp kan verdienen door een bepaald thuis en uit truitje te kopen is toch ook weer typisch EA.
Seizoen is bijna voorbij, maar eventjes 100 000 coins vragen voor 2 truitjes zodat je toch lvl 20 zou kunnen halen…
Heb nog 3500 xp nodig, maar no way dat ik 100 000 coins geef aan 2 truitjes.

Inderdaad triest. Ik hoop dat het nog lukt om aan Witsel te geraken. Zonder WL is het toch lastig om genoeg XP te halen heb ik het gevoel.

Daarnet 2x die 84*3. Virgil, Ter Stefen, Kroos, Renard Popp en een 84. Erge is dat ik Virgil sinds release wou maar nu niet echt meer kan zetten. Het kan wel zeker met een robertson die goed linkt maar wil die gratis Danilo Pereira op middenveld houden, wat een beest.

Daarnet 2x die 84*3. Virgil, Ter Stefen, Kroos, Renard Popp en een 84. Erge is dat ik Virgil sinds release wou maar nu niet echt meer kan zetten. Het kan wel zeker met een robertson die goed linkt maar wil die gratis Danilo Pereira op middenveld houden, wat een beest.

Ik zou VVD toch eens uittesten, ik dacht ook niet dat het verschil ging maken bij mij (had al Vidic en Hiero) maar die gast is een klasse apart. De unieke animaties die hij heeft maken hem OP.

Is er een update geweest ofzo? Mannetjes lopen weer alsof ze lood aan de benen hebben, niemand maakt loop acties, acties eindigen altijd net over de middellijn - schaamtelijk vandaag om te spelen.

Iemand die de ps portal heeft en EA FC 24 al heeft geprobeerd? Hoe speelt dat bij jullie? Valt nogal tegen hier...Andere games gaan wel vlot

Ik zou VVD toch eens uittesten, ik dacht ook niet dat het verschil ging maken bij mij (had al Vidic en Hiero) maar die gast is een klasse apart. De unieke animaties die hij heeft maken hem OP.
Ik heb er een match of 10 mee gespeeld, zeer goede verdiger met een goede reach. En toch... Marquinhos staat er terug in ik vind hem net dat tikke beter overall. Bellingham potm toch maar gedaan na lang twijfelen. Eens zien of die zrn 600k waard is, waarschijnlijk niet maar de fodder begon op te lopen.

Inderdaad triest. Ik hoop dat het nog lukt om aan Witsel te geraken. Zonder WL is het toch lastig om genoeg XP te halen heb ik het gevoel.
Ik ga nochtans aan die lvl 20 geraken zonder die icon truitjes en zonder rivals of wl te dien. Gewoon met de gratis objectieven dus.

En ik reken dus niet die nieuwe doelstellingen mee die ze net gelaunched hebben. Plots smijten ze met de XP :oink:

Het wordt hier belachelijk. Op 1 week tijd pack ik:
- Charlton (> 2mil)
- Putellas
- TOTW VVD
- Kompany

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Meeste sjaans dat ik ooit had was een paar jaar terugg TOTS Messi en Ramos na nachten grinden.

Ik heb het weet een beetje (veel) gehad met dat hoog druk zetten.
Heeft 0,0 te maken met hoe goed je bent, maar 0,01 seconde de tijd hebben en zelf geen pas kunnen geven omdat er al een speler in uwe rug zit…
Ik heb al 10 tallen filmpjes opgezegd maar mij lukt dat gewoon niet.
Zeer frustrerend dit.

Ik heb het weet een beetje (veel) gehad met dat hoog druk zetten.
Heeft 0,0 te maken met hoe goed je bent, maar 0,01 seconde de tijd hebben en zelf geen pas kunnen geven omdat er al een speler in uwe rug zit…
Ik heb al 10 tallen filmpjes opgezegd maar mij lukt dat gewoon niet.
Zeer frustrerend dit.
Een Patreon aangaan eh... Succes gegarandeerd :unsure:

Terug
Bovenaan