Inderdaad heb gisteren ook grote ogen getrokken. Teleports galore, alles in voordeel van tegenstander. Game pauzeert letterlijk 5 seconden om daarna fast forward *10 te gaan, ik kom terug in besturing en eerste dat ik doe geeft de meest lichte penalty ooit gegeven, ik heb letterlijk niks gedaan.
Tegenstander heeft dus constant het overwicht in game, en laat mij aanvoelen precies of ik heb nog nooit een voetbalgame gespeeld in heel mijn leven. Hoe is dit zo ver van het padje kunnen gaan sinds pakweg fifa 15?
Die randomness is echt schrijnend, ik heb het gevoel dat ik enkel win tegen accounts die nog minder hebben ingelegd dan ikzelf (ik heb dus de ultimate editie van bij de start). Als iemand betaalt heeft voor zijn ploeg heeft die zoiezo een streepje voor, ongeacht wat die packt...
Dit heb ik ook voor, daarnet zelf de game die naar 93ms ping ging voor even. En natuurlijk scoort hij uit die situatie, altijd rond div2 gezeten en sommige jaren in div1. Maar nu zou de game toch al beetje moeten gebalanceerd zijn van divisies. Toch moet ik mijn tenen uit kuisen in div 9 door al die rare dingen. Mijn spelers kwamen gisteren van een stevig avond feestje, want dat voelde echt als een blok beton.
Kan wel met zekerheid zeggen, dit is 1 van de slechtste fifa's in jaren.
Hoe meer ze van die hyper achtige toestanden in steken, hoe slechter het begint te worden.
Ze steken iets nieuw in, en al goed en wel. Maar als je gameplay zo fucked up geraakt door al je moderne snufjes, dan moet er dringend keer terug naar de teken tafel gegaan worden. Het is echt door al die realisme zever dat ze proberen erin te steken, dat basis dingen gefucked geraken.
Van mij mogen ze echt vernieuwen, maar EA steekt elk jaar iets erin dat je zegt goed.
Gaat cool zijn, maar ze werken het zo slecht uit.
Mochten ze echt met passie hun game maken, zoals sommige indie devs. Beste voetbal spel in jaren, en gaat nooit iemand dicht komen.
FUT is al wat telt, en geld printen. Kan wel begrijpen uit business standpunt, maar toont echt aan dat je niet cared om je spelers.
Wij zijn wel de schuldige van elk jaar deze zever te kopen, en we weten het maar al te goed.
Ook bij gebrek aan andere voetbal games, Efootball is ook al zo dood als een pier.
Die UFL, tegen die uitkomt ben ik gestopt met gamen.
Als je monopoly hebt op de markt, doe je wat je wil e. Zie maar naar NBA, die melken ook elk jaar hun player base zo leeg als een koe.
Hoofd reden dat ik een console heb is voor sport games, maar het is al jaren toch enorm triestig.
Nu de enige game dat ik nog speel naast FC, is PGA 2K23 Tour. Het is ook wel van 2k, maar is minder pay to win dan hun NBA spel voorlopig.