EA SPORTS FC 24

Als hij snel moe is, misschien wel. Anders niet, kan je wel wat later subben.
Hangt van match tot match af, en met wie zou je hem vervangen dan ?
Ik heb hier redelijk pacy upamecano, die heeft wel nog minder stamina dan varane, lmao, maar zou zeker een helft meekunnen, en zou ik gomez dan ook subben? Die heeft 64 stamina...

Ik heb hier redelijk pacy upamecano, die heeft wel nog minder stamina dan varane, lmao, maar zou zeker een helft meekunnen, en zou ik gomez dan ook subben? Die heeft 64 stamina...
Ik zou ze niet subben persoonlijk, zolang die nog genoeg juice hebben in de beentjes.
Ze gaan enkel maar heel moe zijn als ze heel veel moeten sprinten, maar denk nu niet dat je veel met je cb's zit te sprinten ?
Enkel als je een tegen aanval hebt natuurlijk.

Als je ze wil subben, dan zouden ze bijna identiek moeten zijn van stats, want dat gaat anders heel in je nadeel spelen.

Ik zou ze niet subben persoonlijk, zolang die nog genoeg juice hebben in de beentjes.
Ze gaan enkel maar heel moe zijn als ze heel veel moeten sprinten, maar denk nu niet dat je veel met je cb's zit te sprinten ?
Enkel als je een tegen aanval hebt natuurlijk.

Als je ze wil subben, dan zouden ze bijna identiek moeten zijn van stats, want dat gaat anders heel in je nadeel spelen.
Ok, daarmee wss dat ik zo slecht eindig in matchen, maar is er een manier op hun peil te meten, zonder op pauze te duwen? In het rood?

Ok, daarmee wss dat ik zo slecht eindig in matchen, maar is er een manier op hun peil te meten, zonder op pauze te duwen? In het rood?
In game dat meterke boven hun naam, dat zegt hoeveel stamina ze nog hebben.
Dat staat links onder boven hun naam, niet boven hun kleine naam op het veld zelf.

In game dat meterke boven hun naam, dat zegt hoeveel stamina ze nog hebben.
Dat staat links onder boven hun naam, niet boven hun kleine naam op het veld zelf.
Ahja, hoe kon ik dat over het hoofd zien, uiteraard...

Edit, echt aan da balkje kan ik dat niet neig zien ze.

En ook is gepolst of ik er bij mocht, computer says no*

1 win voor de plaatsing, als dat al zo sweaty is, :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Als uw content makers zich tegen u keren…

Tjah, als ge 30 dollars neertelt voor 1 simpel pakske, en waarvan de inhoud dan ook nog eens simpel is, kunt ge er u toch vragen bij stellen ze. In my book althans zou een waarde van 30 dollar moeten garant staan voor een PTW team te hebben voor de rest van de levensloop van de game (dit vertegenwoordigt 40% van de aankoopprijs van de eigenlijke game) . Hoever zijn we hier niet van het padje aan het gaan, niet normaal, in mijn ogen althans. 30 dollars, floeps, pakje open, bleiten omwille dat er niks in zit, en op naar de volgende aankoop...

Als ge het gehele plaatje bekijkt zijn we toch al mijlenver verwijderd van enkele DLC items. Dit is gewoon stoeffen van kijk, ik kan er zoveel tegen aangooien, nu gij.

Tjah, als ge 30 dollars neertelt voor 1 simpel pakske, en waarvan de inhoud dan ook nog eens simpel is, kunt ge er u toch vragen bij stellen ze. In my book althans zou een waarde van 30 dollar moeten garant staan voor een PTW team te hebben voor de rest van de levensloop van de game (dit vertegenwoordigt 40% van de aankoopprijs van de eigenlijke game) . Hoever zijn we hier niet van het padje aan het gaan, niet normaal, in mijn ogen althans. 30 dollars, floeps, pakje open, bleiten omwille dat er niks in zit, en op naar de volgende aankoop...

Als ge het gehele plaatje bekijkt zijn we toch al mijlenver verwijderd van enkele DLC items. Dit is gewoon stoeffen van kijk, ik kan er zoveel tegen aangooien, nu gij.
Enkel idioten kopen die packs, nu dat hij het doet kan ik nog aannemen. Het is zijn job als content creator, ook al zegt hij duidelijk dat hij het niet wil. Toont ook gewoon aan dat een waste of money is die packs, zie naar NBA 2k my team.

Daar koop je gewoon de kaart, en ik ga nooit begrijpen dat iemand 50 euro voor een digitaal kaartje zou geven of voor een pack.
Moogt dan elk jaar wel roepen, Pokemon is ook gokken. Daar heb je het nog fysiek in je handen en kan je het doorverkopen.
Met wat geluk heb je dan nog een met veel waarde, en laat je hem graden = jackpot.

Hier is de jackpot enkel voor de devs, gelukkig kunnen we nog altijd traden in FC24.
Maar als ze dit eruit gooien, dan komt die game nooit meer in huis.

Wat moet je eigenlijk doen om je spelers in 1 tijd te laten afwerken?
Als ik de achterlijn haal en de bal in de 16 naar een speler pas, dan wil die nooit meteen schotten, zelf niet in open doel, en kan er altijd nog een verdediger tussenkomen.

Sommige dagen lukt dat wel, andere niet en ogen ze enorm sloom. Dus ik weet niet goed of ik dan een extra knop moet indrukken naast rondje of dat het gewoon aan EA ligt?

Wat moet je eigenlijk doen om je spelers in 1 tijd te laten afwerken?
Als ik de achterlijn haal en de bal in de 16 naar een speler pas, dan wil die nooit meteen schotten, zelf niet in open doel, en kan er altijd nog een verdediger tussenkomen.

Sommige dagen lukt dat wel, andere niet en ogen ze enorm sloom. Dus ik weet niet goed of ik dan een extra knop moet indrukken naast rondje of dat het gewoon aan EA ligt?
Gewoon bolletje / cirkel / B voor xbox. Vroeger schoot ik altijd met L2 / LT, maar dan doet hij van die rare dingen.
Dat het soms wel lukt en niet lukt, dat komt door de delay.

Je moet rekening houden dat als je speelt tegen iemand, hij of jij de host bent.
En laat dat net het probleem zijn van iemand met micky mouse internet.
Wij betalen een goed smak geld, maar als hem de host is. Dan kan je geen hol doen, hij doet magisch alles.

Moet maar eens opzoeken Peer to Peer, dat is ook al jaar en dag het probleem in Cod.
De good old shoot first, die first. Lag compensation zoals ze zeggen.

Bij Fifa is dat niet veel beter alvast, ik heb tegen Ruigen gespeeld. Dat liep zo smooth, maar tegen andere online, vergeet dat maar.
Dat is gewoon een coin flip, hopen dat jij de host bent. En als die persoon het is, dat hij alvast niet op 4g speelt of ergens op de wifi zit van de Mac Donalds om de hoek.

Ok, dan ben ik veel NIET de host denk ik. Kan je dat ergens zien dan misschien, of is het gewoon ondervinden??

En t'is MickEy Mouse. Cultuurbarbaar :p

Ok, dan ben ik veel NIET de host denk ik. Kan je dat ergens zien dan misschien, of is het gewoon ondervinden??

En t'is MickEy Mouse. Cultuurbarbaar :p
Je kan dat jammer genoeg niet zien, enkel voelen.
Het enige dat je kan zien is de ping voor de game en die baren.

In game die ping zegt niet veel alvast, dat staat altijd op 24 bij mij en ervaar enorm veel delay.

Ik denk ook dat Mickey is en niet MickEy :oi22:

Terug
Bovenaan