KBE
Well-known member
Vreemd dat jij dit hebt na de patch van dinsdag, ik had dit al voor de patch.Awel, ge omschrijft net wat ik ook meemaak, sinds ongeveer die patch dinsdag of wat was het lukt hier niks meer, bij release was het passen met korte tikjes, en nu moet je de snelheid ingeven met hoe lang je drukt. En natuurlijk kan EA dit manipuleren als je ene keer dit moet ingeven van kracht en de andere keer iets anders, niks lukt hier nog
Het speelt nu zoals de base game speelde bij release, bagger dus
En eer sommige passes gegeven worden is mogelijks nog erger hier. Tegenstander heeft altijd de tijd om zich terug in positie te zetten of een pass te onderscheppen dat nooit zou mogen gebeuren...
Vanaf het begin tot nu is dat altijd blijven gebeuren, en het hangt vooral af van de speelsnelheid.
Sommige games zijn enorm sloom, en andere hebben ze precies coke gesnoven.
Zal gewoon daarmee te maken, het is niet enkel online. Zelf bepaalde Squad battles voel je verschil van snelheid.

lig al in bed
. Maar je kan die idd gebruiken als je wilt, moet dan gewoon bvb uw defensive luik aanpassen en daar je spelers dan op de gewenste positie zetten...

(10 chips) , nu is chem probleem opgelost. Ik wou die dus echt hebben, die objective packs deliveren hier