EA SPORTS FC 24

Ja en wat gaan daar dan de doelstellingen zijn, aangezien we nu al een match verder zitten ivm de eerste batch ? Tenzij ik mij vergis..?

Nog mensen problemen met de marquees? Die min. 1 speler van bv. Arsenal, City of Juventus werkt niet. Of doe ik iets mis?

Nog mensen problemen met de marquees? Die min. 1 speler van bv. Arsenal, City of Juventus werkt niet. Of doe ik iets mis?
Gisteren op 5 minuutjes marquee gecleared, heb dat hier nog al gelezen voor sommigste sbc's.

Gebruikt ge een vrouwelijke speelster misschien?

:ROFLMAO: ik bedoelde de real life doelstellingen, as in dat ze 2 van de 3 matchen uit de poule zouden winnen, of dergelijke zaken
Kweet dat je dit bedoelde, zal wel weer zo iets zijn als vorig jaar.
Heb die madinson POTM kaart gisteren gedaan, was enorm content van zijn gewone gouden kaart.
Dodelijke vrije trap en corners, zo dat indraaien en zeker met een Nunez of Haaland.

Ik heb al gemerkt dat als de opdracht bvb 'Arsenal OR Arsenal' is dat ik via de webapp ook enkel met vrouwen aan de voorwaarde voldoe. Ik vermoed een bug. Wel nog niet op PS5 geprobeerd...
Klopt inderdaad, net geprobeerd en als er 'OF" staat moet het een vrouw zijn.

Je kan daar beetje op inspelen voor volgende week, meestal zijn het altijd top matchen die een sbc krijgen.
BV 21/10 speelt Chelsea tegen Arsenal.

Kans lijkt enorm groot dat donderdag 19/10 die spelers in een sbc marquees ga zitten.
Beetje gissen welke het gaan worden, je kan daar enorm veel coins mee verdienen als je stuk of 30 spelers koopt aan lage prijs en voor dubbel verpatst.

Ben ik nu echt de enige bij wie onderschepping +50% van de tijd toch nog altijd om een of andere reden door gefriemel toch nog in de tegenstander hun voeten blijft?
En dan ook zo vaak passes die ze plots veel te zacht geven terwijl je identiek dezelfde snelheid deed als een pass 1 minuut ervoor die wel mooi strak aankwam.

Ik word er echt zot van :D

Ben ik nu echt de enige bij wie onderschepping +50% van de tijd toch nog altijd om een of andere reden door gefriemel toch nog in de tegenstander hun voeten blijft?
En dan ook zo vaak passes die ze plots veel te zacht geven terwijl je identiek dezelfde snelheid deed als een pass 1 minuut ervoor die wel mooi strak aankwam.

Ik word er echt zot van :D
Awel, ge omschrijft net wat ik ook meemaak, sinds ongeveer die patch dinsdag of wat was het lukt hier niks meer, bij release was het passen met korte tikjes, en nu moet je de snelheid ingeven met hoe lang je drukt. En natuurlijk kan EA dit manipuleren als je ene keer dit moet ingeven van kracht en de andere keer iets anders, niks lukt hier nog

Het speelt nu zoals de base game speelde bij release, bagger dus

En eer sommige passes gegeven worden is mogelijks nog erger hier. Tegenstander heeft altijd de tijd om zich terug in positie te zetten of een pass te onderscheppen dat nooit zou mogen gebeuren...

Laatst bewerkt:
Ik krijg ook wel gewoon gemiddeld 5 doelpunten tegen per wedstrijd, dat helpt ook niet.
Gebruik die nog iets anders dan gewoon sprinten? Ik snap het gewoon niet. Ik kan hun aanvallers niet volgen, maar hun verdedigers de mijne wel probleemloos.

6de wedstrijd op rij verloren. Dit is hoe de gemiddelde statistieken van een wedstrijd er bij mij uitzien.

IMG20231007144134.jpg

Terug
Bovenaan