Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak een doelpunt zonder gebruik te maken van R1 en 71 diepte.Ja en wat gaan daar dan de doelstellingen zijn, aangezien we nu al een match verder zitten ivm de eerste batch ? Tenzij ik mij vergis..?
Maak een doelpunt zonder gebruik te maken van R1 en 71 diepte.
ik bedoelde de real life doelstellingen, as in dat ze 2 van de 3 matchen uit de poule zouden winnen, of dergelijke zakenGisteren op 5 minuutjes marquee gecleared, heb dat hier nog al gelezen voor sommigste sbc's.Nog mensen problemen met de marquees? Die min. 1 speler van bv. Arsenal, City of Juventus werkt niet. Of doe ik iets mis?
Kweet dat je dit bedoelde, zal wel weer zo iets zijn als vorig jaar.ik bedoelde de real life doelstellingen, as in dat ze 2 van de 3 matchen uit de poule zouden winnen, of dergelijke zaken
Nee, mannen. Heel raar..Gisteren op 5 minuutjes marquee gecleared, heb dat hier nog al gelezen voor sommigste sbc's.
Gebruikt ge een vrouwelijke speelster misschien?
Ik heb al gemerkt dat als de opdracht bvb 'Arsenal OR Arsenal' is dat ik via de webapp ook enkel met vrouwen aan de voorwaarde voldoe. Ik vermoed een bug. Wel nog niet op PS5 geprobeerd...Nee, mannen. Heel raar..
Klopt inderdaad, net geprobeerd en als er 'OF" staat moet het een vrouw zijn.Ik heb al gemerkt dat als de opdracht bvb 'Arsenal OR Arsenal' is dat ik via de webapp ook enkel met vrouwen aan de voorwaarde voldoe. Ik vermoed een bug. Wel nog niet op PS5 geprobeerd...
Hmm dan ga ik toch is zien of ik er geen in de club hebDie Torino spelers gaan er wel los over atm. Ik ga nog wat afwachten![]()

Awel, ge omschrijft net wat ik ook meemaak, sinds ongeveer die patch dinsdag of wat was het lukt hier niks meer, bij release was het passen met korte tikjes, en nu moet je de snelheid ingeven met hoe lang je drukt. En natuurlijk kan EA dit manipuleren als je ene keer dit moet ingeven van kracht en de andere keer iets anders, niks lukt hier nogBen ik nu echt de enige bij wie onderschepping +50% van de tijd toch nog altijd om een of andere reden door gefriemel toch nog in de tegenstander hun voeten blijft?
En dan ook zo vaak passes die ze plots veel te zacht geven terwijl je identiek dezelfde snelheid deed als een pass 1 minuut ervoor die wel mooi strak aankwam.
Ik word er echt zot van![]()