Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Harder werpen, kijk naar Castro.Wel straf dat ik nu al een tijdje EA Sports FC 24 aan het spelen ben en de controller nog altijd niet stuk is![]()

Twas zijn plafond da vooral kapot was, de controllers zijn wel degelijk sterk xDHarder werpen, kijk naar Castro.
Of die xbox controllers zijn niet sterk![]()
Da zijn dan nog elite 2 controllers van hem dacht ik.Twas zijn plafond da vooral kapot was, de controllers zijn wel degelijk sterk xD
Ik las gisteren dat je er zelf enkel maar kan doen in rivals, als ik mij niet vergis kon ik mijn nunez in squad battles doen op semi prof.Nice, maar die objectives zijn wel raar bij die groene kaartjes. Je kan matchen hebben die tellen voor die objectives, maar dan mogen ze nog niet 'voltooid' zijn. Beetje raar toch, heb dus maar 2 matchen die tellen, omdat ik mijnen Bissaka meteen had ge upgrade naar de betere versie
Wel straf dat ik nu al een tijdje EA Sports FC 24 aan het spelen ben en de controller nog altijd niet stuk is![]()
maar gelukkig snel er terug in kunnen vaststellen. LolNee, via de web app sneller. Maar kan u wel zeggen hoe in pm, omdat er vorige keer al genoeg gezeik was van sommige hier.Haha.
Snipen is toch makkelijkst ingame ofnie?
Hij kan wel wat afstandsschoten lossen ze, ge moet gewoon proberen, zelf van keiver, veel kans dat ie gewoon binnengaat, idem voor haaland trouwens...Amai, hoe duur is Openda![]()
Nee, via de web app sneller. Maar kan u wel zeggen hoe in pm, omdat er vorige keer al genoeg gezeik was van sommige hier.
Je gaat er niet voor geband geraken, ik gebruik het al 4 jaar. Het kost ook niets, en het doet het niet automatisch. Je moet het zelf nog altijd doen.

Spreek je van base openda ?Hmm, ik heb Openda nu via de app gekocht voor een mooi prijsje, maar die is nu plots nergens te vinden..