Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee hoe de dual entitlement werkt voor deze editie, ik heb het opgezocht maar niet meteen gevonden toen, en dus maar ultimate gekocht. Ik switch namelijk soms tss ps4 en ps5Vraagje : mijn broer zijn zoontje zou fc 24 kopen op ps4 zodat hij die 10 uur proefversie kan spelen maar in oktober zou hij een ps5 krijgen , kan hij die dan gewoon terug downloaden op zijn ps5 en behoudt hij dan zijn vooruitgang in de game?
Upgraden naar de ps5 versie zal hij moeten betalen zeker?
Die 10uur trail moet je fc24 niet voor hebben. Je moet gewoon ea play hebben (3,99€).Vraagje : mijn broer zijn zoontje zou fc 24 kopen op ps4 zodat hij die 10 uur proefversie kan spelen maar in oktober zou hij een ps5 krijgen , kan hij die dan gewoon terug downloaden op zijn ps5 en behoudt hij dan zijn vooruitgang in de game?
Upgraden naar de ps5 versie zal hij moeten betalen zeker?
Stel nu dat hij die ea play aanschaft zodat hij de 10 uur kan spelen op zijn ps4 en als hij dan zijn ps5 heeft en fc24 koopt , behoudt hij dan zijn vooruitgang van de 10 uur proefversie of gaat dit verloren?Die 10uur trail moet je fc24 niet voor hebben. Je moet gewoon ea play hebben (3,99€).
Ik heb fc24 gekocht op mijn ps5 (standard edition) en daar stond ps5 en ps4 op dacht ik, dus denk dat je het op beiden kan spelen. Maar als je het op de ps4 koopt, dan ben ik het niet zeker.. Tenzij je daar ook die keuze kan maken voor ps4 en ps5?
Zolang hij op dezelfde account speelt behoud hij de progressieStel nu dat hij die ea play aanschaft zodat hij de 10 uur kan spelen op zijn ps4 en als hij dan zijn ps5 heeft en fc24 koopt , behoudt hij dan zijn vooruitgang van de 10 uur proefversie of gaat dit verloren?
Is een evolution kaart denk ikKan je die groene kaartjes packen, of heb je daar coins voor moeten opleggen? Ja man, uw team is nu al pakken beter dan het mijne
.Wa pack was datte ?lol wtf![]()

te veel voor de absolute brol die ik heb gekregen buiten die pack van gisterenOp hoeveel € staat de teller reeds?![]()