Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sbc's en gratis fifa point ultimate versie hier. Nu niet dat ik zo een zotte ploeg heb maar gaat snel.Hoe komen jullie aan zulke spelers al en zoveel coins? Da's toch nie alleen van te traden denk ik dan?
Daarom dat ik blij ben dat ze in België die betalende zever verbieden. Gewoon een team bouwen puur door te spelen / SBC te doen.Elk jaar iets giftiger dit spel. Zo paytowin als maar kan en blijkbaar eet die community dat zoals ze alles eten (cfr idiote toevoeging aan Ultimate Team dit jaar)
Join my team danik heb nu een 20-tal packs geopend, het beste wat ik heb gekregen was Koke.
Aan mijn geluk is dit jaar dus nog niks veranderd![]()

Daarom dat ik blij ben dat ze in België die betalende zever verbieden. Gewoon een team bouwen puur door te spelen / SBC te doen.
Het gaat er niet om, om er geld tegenaan te gooien.Misschien wel makkelijk opgelost, maar ik stel mij wel vragen bij mensen die daarvoor een buitenlands account aanmaken om er wel geld tegenaan te kunnen gooien
Mij niet gelaten trouwens, maar als ze hier dan hun team kom showen, dan denk ik daar ook wel het mijne van![]()

Maar nadien gooien er veel mensen dan toch extra geld tegen aan om packs te kopen, wat meestal een veelvoud van het bedrag van de game is.Het gaat er niet om, om er geld tegenaan te gooien.
Je hebt de game goedkoper (wisselkoers), en je hebt de Ultimate editie goedkoper dan de standaard editie hier in BE.![]()
De Bruyne de moeite? Ovrall ziet er eigenlijk beter uit dan zijn gouden kaart. In heb best al een hoop fodder waarmee ik hem zou kunnen doen.Mijn team ATM. Alleen nog maar SB gespeeld om packs te grinden. Bijna alles UT gepacked.
Jota ben ik net bezog met te upgraden naar een 84.
En al flink wat coins bij elkaar getrade enz.
![]()
Ik ken toch niemand die er effectief geld in steekt van de mensen die ik ken die UT spelen. Ik heb ook puur een usa account omdat de ultimate edition even duur of zelfs goedkoper is als de normale rekening houdende met de dollar en je zo een betere start maakt met de gratis fifa punten. Ik vind het onnozel te wachten op een mindere versie die evenveel kost. No way dat ik ook geld zou steken in fifa punten.Maar nadien gooien er veel mensen dan toch extra geld tegen aan om packs te kopen, wat meestal een veelvoud van het bedrag van de game is.
heb de SBCvooral gedaan omdat het ne belg is en KDB natuurlijk. meer voor de 'fun' factor dan de Meta factor. Maar is opzich wel cava. speelt CM bij mij. Net een match of 10 DR gedaan. 9 of 10 van gewonnen. Zit in Div 8 nu.De Bruyne de moeite? Ovrall ziet er eigenlijk beter uit dan zijn gouden kaart. In heb best al een hoop fodder waarmee ik hem zou kunnen doen.
Maakt idd niet zoveel uit denk ik, verdedigen is veel belangrijker, maar hoe ik nu speel duwt mijne keeper de bal er eerder in dan dat ie de bal uit de goal houdt, ook ni echt handig, maar dit ligt uiteraard hoofdzakelijk aan mezelf.Die Bellingham ziet er wel een must have card uit met een la liga getinte ploeg.
Ik heb even oblak gehad en had niet de indrjk dat die zo veel beter was als onana.

Ik speelde een tijdje met Lloris en was daar toch tevreden van.Bekijk bijlage 23241
Nog 1 hybrid sbc te gaan en toch al wat verschuivingen sinds vandaag, morgen deze ploeg eens uittesten. Keeper zuigt wel, enige ideetjes? Ni te duur?