EA SPORTS FC 24

Vraagje : mijn broer zijn zoontje zou fc 24 kopen op ps4 zodat hij die 10 uur proefversie kan spelen maar in oktober zou hij een ps5 krijgen , kan hij die dan gewoon terug downloaden op zijn ps5 en behoudt hij dan zijn vooruitgang in de game?
Upgraden naar de ps5 versie zal hij moeten betalen zeker?

Vraagje : mijn broer zijn zoontje zou fc 24 kopen op ps4 zodat hij die 10 uur proefversie kan spelen maar in oktober zou hij een ps5 krijgen , kan hij die dan gewoon terug downloaden op zijn ps5 en behoudt hij dan zijn vooruitgang in de game?
Geen idee hoe de dual entitlement werkt voor deze editie, ik heb het opgezocht maar niet meteen gevonden toen, en dus maar ultimate gekocht. Ik switch namelijk soms tss ps4 en ps5

Die 10uur trail moet je fc24 niet voor hebben. Je moet gewoon ea play hebben (3,99€).
Ik heb fc24 gekocht op mijn ps5 (standard edition) en daar stond ps5 en ps4 op dacht ik, dus denk dat je het op beiden kan spelen. Maar als je het op de ps4 koopt, dan ben ik het niet zeker.. Tenzij je daar ook die keuze kan maken voor ps4 en ps5?

Die 10uur trail moet je fc24 niet voor hebben. Je moet gewoon ea play hebben (3,99€).
Ik heb fc24 gekocht op mijn ps5 (standard edition) en daar stond ps5 en ps4 op dacht ik, dus denk dat je het op beiden kan spelen. Maar als je het op de ps4 koopt, dan ben ik het niet zeker.. Tenzij je daar ook die keuze kan maken voor ps4 en ps5?
Stel nu dat hij die ea play aanschaft zodat hij de 10 uur kan spelen op zijn ps4 en als hij dan zijn ps5 heeft en fc24 koopt , behoudt hij dan zijn vooruitgang van de 10 uur proefversie of gaat dit verloren?

Screenshot-20230924-144936.png

Dit is mijn team momenteel :).

Reece, Nunez en Tonali gepacked uit gewone gouden packs, Drogba net gepacked uit rewards van squad battles.

De rest gekocht. Moet wel zeggen dat je met ultimate edition toch licht voordeel hebt tov de rest, hen +- 30 pakjes opengedaan en iedere gouden kaart da'k gepacked heb over vrijdag en zaterdag op de markt gesmeten. Gouden soms zelfs verkocht aan 3 of 4k het stuk...

Terug
Bovenaan