Tointje9810
Active member
Daarnet wel ff ‘lucky’. In een bronzen pck dat ik had van die foundations, daar zat een ewtra bronzen pack in, die tradeble was, met dan nog es 100 coinsbonus extra bij. Tot zover mijn geluk voor dit jaar

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Had ik met gouden pakketje voor. Een 2 spelers pack gekregen.Daarnet wel ff ‘lucky’. In een bronzen pck dat ik had van die foundations, daar zat een ewtra bronzen pack in, die tradeble was, met dan nog es 100 coinsbonus extra bij. Tot zover mijn geluk voor dit jaar![]()
Wat is er binnen 28min misschien? New Zeeland Xbox?Alle nog 28 min en we kunnen weer aan de jaarlijkse grind begingen![]()
Gekocht op dat account dan? Anders werkte dat niet dacht ik.New zeeland ps5![]()
Playstation? Nee, een NZ account ook niet. je moet hem op dat account gekocht hebben.Mijn account verzetten naar de tijdzone van New Zeeland is blijkbaar niet genoeg
Ja dat heb ik nu wel door, was voor te kijken voor de proef versie ( ea play )Playstation? Nee, een NZ account ook niet. je moet hem op dat account gekocht hebben.
Ook getest deze middagJa dat heb ik nu wel door, was voor te kijken voor de proef versie ( ea play )
Maar helaas..Mkay Khad barça truitje gekozen, zal wel moeten lukken dan zeker? En Milan badge dat zit ook snor, sebiet eens kijken, want moet ook eerst mijn Rwdm badge binnen hebben...Uw 2 gekozen tenues verkopen en uw badge. Dan hebt ge 1000-1200 coins ofzo.
En dan ‘traden’. Tis wel per 20-50 coins winst maar, want niemand die net start heeft al coins om uw brol te kopen![]()
Staat dat tornooi al op pootjes, ik heb ook een week voorsprongWel voordeel? Om de week erna 5-0 op uw kas te krijgen van mij?
#fakenews