EA SPORTS FC 24

Daarnet wel ff ‘lucky’. In een bronzen pck dat ik had van die foundations, daar zat een ewtra bronzen pack in, die tradeble was, met dan nog es 100 coinsbonus extra bij. Tot zover mijn geluk voor dit jaar😂

Daarnet wel ff ‘lucky’. In een bronzen pck dat ik had van die foundations, daar zat een ewtra bronzen pack in, die tradeble was, met dan nog es 100 coinsbonus extra bij. Tot zover mijn geluk voor dit jaar😂
Had ik met gouden pakketje voor. Een 2 spelers pack gekregen.

Heb ondertussen alle fundation sbc gedaan. En men ploegske is goed genoeg om morgen eerste matchke te sjotten.

TOTW Moffi ook gepacked, zit op de bank.

image.png

Ja l, ging oorspronkelijk niet kopen. Maar gistere dacht ik dan "who am i kidding" dus dan ma nen nieuw zeelandse account gemaakt sinds er toch geen welcome back packs zijn

Uw 2 gekozen tenues verkopen en uw badge. Dan hebt ge 1000-1200 coins ofzo.
En dan ‘traden’. Tis wel per 20-50 coins winst maar, want niemand die net start heeft al coins om uw brol te kopen😂
Mkay Khad barça truitje gekozen, zal wel moeten lukken dan zeker? En Milan badge dat zit ook snor, sebiet eens kijken, want moet ook eerst mijn Rwdm badge binnen hebben...

Hebben jullie dan zo weinig geduld dat jullie hier een Nieuw-Zeelands account voor gaan aanmaken? :D
Op die paar dagen steekt dat toch niet :)

kunt ge op PS5 ook al spelen met NZeeland account straks?.. en is gewone versie voldoende om volledige spel al te spelen ipv. 10u trial ofz.
Khad gepreorderd op BE account.. ma kdenk wel dat ge deze kunt annuleren. Week vroeger spelen is wel groot voordeel 😅

Terug
Bovenaan