Film Dune: Part Two

Kan iemand eens proberen tickets te kopen op de Kinepolis website? https://kinepolis.be/nl/movies/detail/21341/HO00008952/0/dune-part-two
Als ik bijvoorbeeld naar 12 maart ga, krijg ik bij elke mogelijkheid "Pagina niet gevonden
De gekozen voorstelling is niet beschikbaar. Als het probleem aanhoudt, kan je de FAQ raadplegen"

Is dat gewoon al helemaal uitverkocht of wat?

Ok dit voorgehad voor Brugge.

Als je die 'pagina niet gevonden' krijgt kan je bovenaan nog eens op 'selecteer tickets' klikken, dan zou het moeten gaan.
Bug in het systeem denk ik.
 
Ik heb gisteren zonder problemen nog tickets gekocht voor volgend weekend in Brussel. Er waren best al veel goede plaatsen weg voor de vertoning die ik heb genomen.
 
Deze avond gezien. Prachtig visueel spektakel, maar zoals de vorige iMax ervaring stond het voor mij terug te luid. Een kleine 3u was teveel voor mijn oortjes en het begon zelfs op mijn systeem te werken.

Ps: is de ‘gewone’ versie gelijk aan deze iMax versie maar dan boven en onderaan een stuk er af? Dat kan haast niet want ik zag hoofden meermaals helemaal bovenaan dus dan zou je dat allemaal niet zien?
 
Gaan kijken in Antwerpen naar de screen x 2D versie omdat er geen deftige imax plaatsen meer waren in de Kinepolis cinema’s.

Niet de indrukwekkende imax ervaring, maar wel nog leuker dan een gewone voorstelling.

Heel goeie film ook. Leuk verhaal prachtig in beeld gebracht met leuke acteurs en personages.
 
Deze avond gezien. Prachtig visueel spektakel, maar zoals de vorige iMax ervaring stond het voor mij terug te luid. Een kleine 3u was teveel voor mijn oortjes en het begon zelfs op mijn systeem te werken.

Ps: is de ‘gewone’ versie gelijk aan deze iMax versie maar dan boven en onderaan een stuk er af? Dat kan haast niet want ik zag hoofden meermaals helemaal bovenaan dus dan zou je dat allemaal niet zien?
Heb hem vanavond ook gezien in Brussel op iMax. Echt veel te luid idd. Ik zou daar wel eens een db meter willen bij zien
 
Gisteren ook gaan kijken. Visueel een meesterwerk met fantastische setpieces, storywise trouw aan het boek maar ik vond de film best gerusht. Zelfs een hoofdpersonage als Chani was voor mij heel erg vlak uitgewerkt, er wordt ook heel snel van het ene naar het ander gesprongen. Dat hield het tempo hoog voor een film van drie uur maar ik miste daardoor uitwerking in de diepte.
 
In het algemeen zijn IMAX films al luid, maar Dune part two heeft een nog hoger referentieniveau. Je zit ermee opgescheept en het enige dat je kan doen is oordopjes meenemen bij IMAX films om dan tijdens het verloop te merken of het nodig is voor je gevoel of niet.
 
Ook net gezien en vond hem enorm goed. Van minuut 1 meegezogen.
Begint wel te jeuken om de boeken ook eens te beginnen.
 
ik ben hem ook gaan zien, en ik vind het wel een fantastische film, maar ik snap sommige commentaren wel

Paul Atreides is 3/4 van de film bezig hoe hij de Lisan al Ghaib niet is, hoe hij niet naar het zuiden wilt, hoe hij de macht niet wilt, etc etc.
Hij drinkt 1 keer van dat levenselixir, en hij is quasi van "ik ben uw God, let's nuke the emperor!"

ik ga het boek ook eens moeten lezen, want het lijkt mij nu alsof de films heel veel info gecut hebben
 
Ik vond de eerste 20 minuten van Dune 2 eigenlijk maar slecht. De timing voelde niet goed en met de geforceerde moppen voelde het met momenten aan alsof er een andere regisseur bezig was.
Gelukkig kon de film me uiteindelijk toch wel meegrijpen en heb ik er uiteindelijk wel van genoten
 
Terug
Bovenaan