Film Dune: Part Two

In de Lynch versie vond ik wat komt in deel 2 hier ook het interessantst.
Gans de karakter arc van Paul, wat meer spiritueel, meer niet teveel.
 
Laat de jihad maar losbreken

Fremen-Warriors-Dune-Movie-International-Trailer-feature.jpg
 
Allee, tegen dan is Dune 1 misschien al eens op een streamingdienst verschenen zonder dat je er nog extra voor moet bijbetalen.
 
Er gaan geruchten dat de film uitgesteld wordt tot in 2024.


Harde klap voor wiens najaar nog maar magertjes gevuld was met bios uitstapjes
Blijkbaar heeft de baas van IMAX aan Warner Bros gezegd dat ze op huidige release 6 weken in IMAX kunnen draaien. Als ze uitstellen zal het niet het geval zijn en dat zie ik ze toch niet laten schieten
 
Warner zal alle opties willen bekijken met die staking maar denk dat ze idd ook weten dat die appetijtelijke wortel van 6 weken IMAX waar de eerste film lovende kritieken voor kreeg erg aanlokkelijk is. De cijferaars zullen overuren draaien om te zien welk scenario het meest winstgevend is. Wanneer er een tweede trailer verschijnt over enkele weken zal de release, behoudens last minute hindernissen, wss gewoon doorgaan op de geplande datum in november.
 
Laatst bewerkt:
Warner zal alle opties willen bekijken met die staking maar denk dat ze idd ook weten dat die appetijtelijke wortel van 6 weken IMAX waar de eerste film lovende kritieken voor kreeg erg aanlokkelijk is. De cijferaars zullen overuren draaien om te zien welk scenario het meest winstgevend is. Wanneer er een tweede trailer verschijnt over enkele weken zal de release, behoudens last minute hindernissen, wss gewoon doorgaan op de geplande datum in november.
er is toch al een tweede trailer uit dacht ik (zie ook post van 30 juni)?
Hier alle trailers voor Dune 2.
Dit wordt een topper. Misschien haalt deze film hier wel een nog betere score dan de eerste film :woohoo:
Die muziek is ook gewoon zo onvoorstelbaar goed...
 
Laatst bewerkt:
Ah ja, dat klopt, dacht dat de eerste maar de teaser was. De machine is dan al redelijk ver. Ik lees ook dat er al distributiedeals zijn, dus het zal kosten om uit te stellen.
 
Ah ja, dat klopt, dacht dat de eerste maar de teaser was. De machine is dan al redelijk ver. Ik lees ook dat er al distributiedeals zijn, dus het zal kosten om uit te stellen.
Het is maar 3-4 min van de film dat je te zien krijgt, maar ik vind de composities in sommige beelden die we te zien krijgen gewoon fantastisch. Ik wil die dit jaar nog zien, dus liefst geen uitstel :D
 
Ik vond Dune 1 goed tot heel goed maar het komt nogal droog over maar waarschijnlijk is het wel tot op de letter van Herbert's boek verfilmd.
Het is een minpuntje maar ik miste wat humor en spanning, maar ik verwacht dat in deel 2 Villeneuve alle registers zal openzetten.
 
Ik vond Dune 1 goed tot heel goed maar het komt nogal droog over maar waarschijnlijk is het wel tot op de letter van Herbert's boek verfilmd.
Het is een minpuntje maar ik miste wat humor en spanning, maar ik verwacht dat in deel 2 Villeneuve alle registers zal openzetten.
:oi22::oi22::oi22::oi22::oi22:

Ik ben net bezig aan het boek en humor moet je toch echt niet verwachten hier. Wel echt de moeite om het te lezen ook, leest ook veel vlotter dan ik had verwacht, zeker als je de film al eerst hebt gezien is het erg goed te doen.
 
Terug
Bovenaan