Film Dune: Part Two

Ze maken ons al warm voor de IMAX versie:

3snzer5s3gec1.jpeg
 
Hoelang blijven ze zo'n film in IMAX geven in Brussel normaal? Of is dat moeilijk te voorspellen? Eerste mogelijkheid om te gaan is waarschijnlijk pas midden april...
 
@yode92 Het gaat meestal om de releasekalender van IMAX films die erna komen. Aangezien de bioscopen in onze buurt maar 1 IMAX zaal hebben zal het telkens de nieuwste zijn.

Concreet zal Dune Part Two een exclusive window hebben van 27 februari tot dinsdag 19 maart waarna de nieuwe Ghostbusters het roer overneemt.
Nog erger, 1 week later is er al Godzilla X Kong en 2 weken later Civil War (denk dat die ook goed gaat zijn, dat terzijde).

De kans dat je in april kunt gaan voor IMAX is redelijk klein.
 
Zijn ze al volledig uitverkocht, of is hun site stuk ? Ik krijg voor alle mogelijke data/cinema's immers een 'Pagina niet gevonden'.

Geen idee. Ik had even snel gekeken en dan besloten om niet te gaan . Ze deden een double Bill of Dinsdag, zaterdag en zondag als ik mij niet vergis.
 
Ik kan bij Kinepolis al ruim een jaar geen tickets meer kopen met Firefox, ligt niet aan Dune 2.
Als je die "Pagina niet gevonden" krijgt, kan je dat normaal gezien oplossen door op "Selecteer tickets" te klikken, waarna je kan verder bestellen. (Bij mij lukt het op die manier toch in Firefox...)
 
Het leek toch een tijdelijk probleem. Heb niets gedaan met mijn Chrome en nu werkt het wel. Nog vrij veel plekken over trouwens.
 
Villeneuve bevestigt (nogmaals) dat hij een derde film ziet zitten. Maar daarna gaat hij ermee stoppen. Persoonlijk vind ik een derde film al meer dan verwacht, ik hoop dat de box office groot genoeg is dat WB het effectief wil opstarten.

Maar ik denk dan dat volgende film het eerste boek zal afsluiten niet? Een derde film dan voor boek 2?
 
Maar ik denk dan dat volgende film het eerste boek zal afsluiten niet? Een derde film dan voor boek 2?
Villeneuve zei in een interview dat het over het tweede boek in de reeks zou gaan Dune Messiah voor film nummer 3. Mogelijk zitten er een paar stukjes in van Children of Dune, maar ik geloof dat hij dat overlaat aan een andere regisseur voor een vierde film. Het succes van de tweede film zal de kans op verdere films sterk beïnvloeden, zelfs de derde is nog niet zeker.

Film nummer 2 is de tweede helft van het eerste boek.
 
Laatst bewerkt:
Villeneuve zei in een interview dat het over het tweede boek in de reeks zou gaan Dune Messiah voor film nummer 3. Mogelijk zitten er een paar stukjes in van Children of Dune, maar ik geloof dat hij dat overlaat aan een andere regisseur voor een vierde film. Het succes van de tweede film zal de kans op verdere films sterk beïnvloeden, zelfs de derde is nog niet zeker.

Film nummer 2 is de tweede helft van het eerste boek.
Die Dune 2 wordt zo'n groot succes dat nummer 3 er sowieso komt.
Tenzij de review op BG de film weer afbreekt :cool:

Deze ga ik ook gewoon op IMAX bezichtigen
 
Terug
Bovenaan