Don't Worry Be Happy

Play4 Don't Worry Be Happy

Toch aangename tv. Diene vent met zijn paarden komt uiteindelijk goed terecht, enkel nog werken en 't is in orde. Den Eddy ook aan 't werk, mooi. Die Jan, kunstenaar, erger ik me wel heel erg aan. "Olie op doek", ja da's 500 euro. Moest zijn kunst nu nog iets waard zijn, nee, gewoon geld uit de mensen hun zakken proberen slaan met brol en dan de mensen uitmaken van gierigaards. Als je daartegenover JP ziet, die mozaïek van Gainsbourg en zijn tekeningen, wat een massa aan talent.
 
Toch aangename tv. Diene vent met zijn paarden komt uiteindelijk goed terecht, enkel nog werken en 't is in orde. Den Eddy ook aan 't werk, mooi. Die Jan, kunstenaar, erger ik me wel heel erg aan. "Olie op doek", ja da's 500 euro. Moest zijn kunst nu nog iets waard zijn, nee, gewoon geld uit de mensen hun zakken proberen slaan met brol en dan de mensen uitmaken van gierigaards. Als je daartegenover JP ziet, die mozaïek van Gainsbourg en zijn tekeningen, wat een massa aan talent.
Van die JP zou ik inderdaad nog iets durven kopen. Die Jan is gewoon een walgelijke mens.
 
Wtf olie op doek.

Dwazen aap. Die is nog triestiger dan Floris als het op kunst aan komt.

Schande dat die dwaas naast JP staat

JP is tenminste een kunstenaae
 
Laatst bewerkt:
Wtf olie op doek.

Dwazen aap. Die is nog triestiger dan Floris als het op kunst aan komt.

Schande dat die dwaas naast JP staat

JP is tenminste een kunstenaae
Wat ik mij afvraag bij die vent: die krijgt dus dop, en klust bij als zelfverklaard kunstenaar om zijn veel te dure huur te betalen. Is dat niet gewoon zwartwerk en moet die dus die uitkering niet verliezen?
 
Wat ik mij afvraag bij die vent: die krijgt dus dop, en klust bij als zelfverklaard kunstenaar om zijn veel te dure huur te betalen. Is dat niet gewoon zwartwerk en moet die dus die uitkering niet verliezen?
In theorie misschien wel, maar aangezien hij op heel dat seizoen nog geen stuk verkocht heeft kan er natuurlijk gediscussieerd worden over het inkomen dat hij eruit haalt :unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Onbezorgd in uw camionette kunnen springen en zonder enige zorgen ne 43 inch flatscreen tv gaan kopen...

Dat is pas Don't worry, be happy.
 
De plaatsvervangende schaamte van dienen kunstenaar dat ik krijg pff.. van mijn part mogen ze die er uit laten volgend seizoen.
 

:rofl:
Hij heeft wel gelijk. Is me ook al opgevallen dat die nogal een gedacht aan het krijgen is van zichzelf.
 
Onbezorgd in uw camionette kunnen springen en zonder enige zorgen ne 43 inch flatscreen tv gaan kopen...

Dat is pas Don't worry, be happy.
Ne Loewe dan nog :) zo wa het duurste merk
maar ja, da was wel uit onwetendheid.. met een medion ofzo hadden ze wss even blij geweest.
 
Maar toen hij Floris belde met een uitnodiging voor het feest, liep het mis. “Hij zei: ‘Gezien ik de grote ster ben en veel mensen speciaal voor mij zullen komen, wil ik dat ge mij 800 euro geeft.’ Ik viel van mijn stoel. Wat denkt die paljas wel?


:scream::scream::scream::scream:
 
Terug
Bovenaan