Don't Worry Be Happy

Play4 Don't Worry Be Happy

Hebt ge daar bewijzen van ?
(Kan natuurlijk nog altijd sponsoring geweest zijn ook van die verkoper . ;) )
 
Floris (65) uit ‘Don’t worry, be happy’ veroordeeld voor sturen van seksuele berichten naar minderjarige


Bon, kan niet zeggen dat ik verrast ben. Kerel is al enige tijd duidelijk volledig van het padje.
 
Vanavond nieuw seizoen met onder andere Sugar Jackson, benieuwd naar die zijn verhaal.

Zag er mij nooit echt een snuggere uit jammer genoeg.
 
Die ene die die werkmannen drank gaf toch ook maar ne rare kwiet. Gaf me ook de hele tijd Herman "Ik zen nogal ne keirel eh me mij kunde lachen eh" - vibes.
 
Volgende week blijkbaar gewoon dezelfde 3 die ze volgen? De oude boeren die enkel nog dienen om "gulle gevers" hun goedkope reclame via sponsoring door te duwen, die extreem irritante salopetteman die enkel maar klapt over hoe arm hij is en de rest rijk en Sugar Jackson die over vanalles klapt, maar niemand die weet over wat het nu gaat. Toch een programma om nooit meer te bekijken zo. :laugh:
 
Dat bed werd inderdaad gewoon gegeven ter promo (waren die fils à papa sjarels van The Sky is the Limit) - kleine wereld dankzij Peter Boeckx
 
Die ene die die werkmannen drank gaf toch ook maar ne rare kwiet. Gaf me ook de hele tijd Herman "Ik zen nogal ne keirel eh me mij kunde lachen eh" - vibes.
Die gaat dat toch beter afleren van zo openlijk met z'n geld op straat te staan zwaaien.
 
Ik vond het ook een minder begin van de nieuwe reeks.

Die boeren hebben we nu wel gezien, eigenlijk gebeurt daar niet zo veel. En krijg een beetje slechte vibes van die "vriendelijke buurvrouw" die daar opeens opduikt. En die schaamteloze sponsors hebben we nu ook wel gezien.

Sugar Jackson is gewoon vermoeiend om naar te luisteren door dat gebrekkig Nederlands. En die zijn kinderen zijn nogal irritant.

Die Miel heeft echt veeeel te veel praatjes en doet veel te druk. Ook weer vermoeiend.

Ik mis figuren als de Davidsons of JP :laugh:
 
Was die tattoo boy JP niet anti geld? Ondertussen draait die zijn zaak wel goed en betaal je meer dan €1000 voor een tattoo bij hem
 
Volledig mee akkoord maar JP deed mee aan Don’t worry be Happy om te bewijzen dat hij zeer gelukkig was zonder geld en zeker niet ging meedoen met de ‘gewone’ maatschappij van werkende mensen. Uiteindelijk is dat nu gewoon een zelfstandige, wat toch grappig is na zijn avontuur in het bos
 
Terug
Bovenaan