Don't Worry Be Happy

Play4 Don't Worry Be Happy

Razer

Active member
Crowdfunder FE
onlinephd3840x2160dontworrys2-qnn5bp.jpg


Don’t Worry Be Happy. Woorden die anno 2021 alleen maar meer betekenis hebben gekregen. Programmamaker Peter Boeckx vertoefde voor het tweede seizoen opnieuw bij enkele Vlaamse gezinnen die het niet al te breed hebben. Want niet voor iedereen is the sky the limit, integendeel. Money makes the world go round, maar wat als je plots alles kwijt geraakt? Wat als je nooit iets hebt gehad? Wat als je elke dag worstelt om rond te komen? Of wat als je geld niet belangrijk vindt? Deze levenskunstenaars leven erg zuinig, en toch voelen ze zich de koning te rijk. Het leven is mooi, als je het maar wil zien. Maar hoe doe je dat zonder geld?
 
Lijkt me nu niet echt nodig om voor elk tv-programma een apart topic te maken. Vervuilt het forum nogal.
 
Lijkt me nu niet echt nodig om voor elk tv-programma een apart topic te maken. Vervuilt het forum nogal.
dit dus
en al zeker niet voor het soort programma's als deze
(jaja, ik heb het nog niet gezien dus mag ik officieel nog niet oordelen)
 
Ik apprecieer dit ten volle. Hier kan ik op voorhand al een selectie maken van wat er voor mij interessant (of niet) lijkt :)
En tis overzichtelijk! De topics zonder interesse van het publiek zullen snel zakken hoor
 
Niet met akkoord.
Indien een topic geen animo heeft daalt het gewoon plaatsen naar beneden.

Maar dat besluit laten we over aan onze bezoekers 😉
Ik heb het in het begin ook al aangehaald, het probleem is dat dat als elk topic door dezelfde persoon gestart wordt het er wat artificieel uitziet. Vrijwel elk topic in dit subforum is door u gestart en je ziet alleen maar uw avatar staan. Dat kan nu misschien onnozel klinken, maar dat ziet er gewoon “onnatuurlijk” uit.

Als er nood is aan een topic dan zal een van de leden dit wel starten imo.
 
Ik heb het in het begin ook al aangehaald, het probleem is dat dat als elk topic door dezelfde persoon gestart wordt het er wat artificieel uitziet. Vrijwel elk topic in dit subforum is door u gestart en je ziet alleen maar uw avatar staan. Dat kan nu misschien onnozel klinken, maar dat ziet er gewoon “onnatuurlijk” uit.

Als er nood is aan een topic dan zal een van de leden dit wel starten imo.
Dit. Stop ermee want ook al is het maar een kleine, ik voel me al geneigd om deze sub te vermijden hierdoor. Je krijgt precies een afbakening van topics met vaste onderwerpen terwijl het woord forum eigenlijk zelf zegt wat het moet zijn.
 

Dit zal dus weer een rondje aapjes kijken worden...
 
Wist ik nog niet, bedankt. Mag zeker een aparte topic hebben dit.
Ik kijk zeker uit naar het 2de seizoen.

Kritiek hier is onterecht, 9 lives was een verziekt forum, helaas zit heel dien nest ook hier en krijg je hier dezelfde zeik.

Deze topic hier moet blijven.

17 Februari begint het dus.
 
Terug
Bovenaan