Don't Worry Be Happy

Play4 Don't Worry Be Happy

Ik dacht: die zannikers van BeyondGaming zijn weer bezig om een serie af te kraken.

Maar deze keer hebben jullie gelijk. Wat een bagger.
 
die stukken met Sugar Jackson echt compleet onkijkbaar. Hoe kun je als programmamaker nu zoiets verwerken in je programma.

Oprecht het beste stukje TV dat ik in jaren gezien heb.
Sugar Jackson die tegen zijn dochter zegt “Ebenezer, arti-cu-leren in versta u niet”. :rofl: :rofl:

Die van ons heeft dat zeker al 40x herhaald om daarna plat te gaan van het lachen. Humor van de bovenste plank! :rofl:
 
Oprecht het beste stukje TV dat ik in jaren gezien heb.
Sugar Jackson die tegen zijn dochter zegt “Ebenezer, arti-cu-leren in versta u niet”. :rofl: :rofl:

Die van ons heeft dat zeker al 40x herhaald om daarna plat te gaan van het lachen. Humor van de bovenste plank! :rofl:
En was dat bedoeld als mop van Sugar?

Anders gewoon platte uitlach tv, waar Boeckx uiteraard geen schrik van heeft. En eerder iets voor de onderste plank.
 
Die buurvrouw - van die twee boeren geeft mij zo van die Boer Sjarel vibes (Vera Schouppe). Die knuffel op het einde was me ook iets te intens.

Die Miel, blijft maar door tetteren heel de dag, moet wel gezegd woont in een zeer mooi huis met echt wel wat potentieel in. Jammer dat het er dan zo rommelig overal bij ligt en dan te gierig zijn om de wc door te spoelen...

Tja, die Jackson - da's de zwarte Firmin Crets precies. Moeilijk om naar te luisteren en ergens toch ook wel een soort tristesse. Hij ziet er wel nog altijd zeer afgetraind uit. Hopelijk niet al teveel in beeld...want dan wordt het ergernis al om.

Maar ik mis wel een aantal figuren van vorige seizoenen.
 
Die buurvrouw - van die twee boeren geeft mij zo van die Boer Sjarel vibes (Vera Schouppe). Die knuffel op het einde was me ook iets te intens.

Die Miel, blijft maar door tetteren heel de dag, moet wel gezegd woont in een zeer mooi huis met echt wel wat potentieel in. Jammer dat het er dan zo rommelig overal bij ligt en dan te gierig zijn om de wc door te spoelen...

Tja, die Jackson - da's de zwarte Firmin Crets precies. Moeilijk om naar te luisteren en ergens toch ook wel een soort tristesse. Hij ziet er wel nog altijd zeer afgetraind uit. Hopelijk niet al teveel in beeld...want dan wordt het ergernis al om.

Maar ik mis wel een aantal figuren van vorige seizoenen.

Ik vond het ook een minder begin van de nieuwe reeks.

Die boeren hebben we nu wel gezien, eigenlijk gebeurt daar niet zo veel. En krijg een beetje slechte vibes van die "vriendelijke buurvrouw" die daar opeens opduikt. En die schaamteloze sponsors hebben we nu ook wel gezien.

Sugar Jackson is gewoon vermoeiend om naar te luisteren door dat gebrekkig Nederlands. En die zijn kinderen zijn nogal irritant.

Die Miel heeft echt veeeel te veel praatjes en doet veel te druk. Ook weer vermoeiend.

Ik mis figuren als de Davidsons of JP :laugh:

Uw post en de mijne zijn bijna gelijk, ben dus niet de enige die zo naar het programma gekeken heeft :rofl: :thumb:
 
Kerel is wel door iedereen die hij is tegengekomen in België in't zak gezet. Best triest. Lijf en leden in de weegschaal gegooid zodat een paar beunhazen wat konden afsnoepen.

Uitgekleed worden is zowat de roden draad doorheen het leven van vele boksers. Don King is in de VS ook met heel veel geld gaan lopen van o.a. Mike Tyson.
Bij atleten is er over het algemeen nooit veel volk thuis in hun bovenkamer, maar toen god het verstand uitdeelde stonden boksers toch echt wel helemaal achteraan.
 
Uitgekleed worden is zowat de roden draad doorheen het leven van vele boksers. Don King is in de VS ook met heel veel geld gaan lopen van o.a. Mike Tyson.
Bij atleten is er over het algemeen nooit veel volk thuis in hun bovenkamer, maar toen god het verstand uitdeelde stonden boksers toch echt wel helemaal achteraan.
Is er nog nooit een onderzoek geweest over een dalend IQ bij boksers eigenlijk? Eens kijken hoe ze als tiener zijn en daarna als 40'er. Lijkt me wel interessant. Erg gezond zal die sport wel niet zijn. Ik ga graag eens naar een boksgala, maar om zelf in de ring mijn hersencellen te laten uitkloppen zie ik nu niet zitten.

Anderzijds lijken zijn kinderen ook niet de scherpste messen te zijn, dus het zal bij SJ waarschijnlijk ook al wat minder geweest zijn voor hij ging boksen.
 
Is er nog nooit een onderzoek geweest over een dalend IQ bij boksers eigenlijk? Eens kijken hoe ze als tiener zijn en daarna als 40'er. Lijkt me wel interessant. Erg gezond zal die sport wel niet zijn. Ik ga graag eens naar een boksgala, maar om zelf in de ring mijn hersencellen te laten uitkloppen zie ik nu niet zitten.

Anderzijds lijken zijn kinderen ook niet de scherpste messen te zijn, dus het zal bij SJ waarschijnlijk ook al wat minder geweest zijn voor hij ging boksen.
Ze willen koppen verbieden in het jeugdvoetbal om hersenschade tegen te gaan, dan lijkt me een boksmatch ook wel enige impact te hebben.
 
Is er nog nooit een onderzoek geweest over een dalend IQ bij boksers eigenlijk? Eens kijken hoe ze als tiener zijn en daarna als 40'er. Lijkt me wel interessant. Erg gezond zal die sport wel niet zijn. Ik ga graag eens naar een boksgala, maar om zelf in de ring mijn hersencellen te laten uitkloppen zie ik nu niet zitten.

Anderzijds lijken zijn kinderen ook niet de scherpste messen te zijn, dus het zal bij SJ waarschijnlijk ook al wat minder geweest zijn voor hij ging boksen.

Ze willen koppen verbieden in het jeugdvoetbal om hersenschade tegen te gaan, dan lijkt me een boksmatch ook wel enige impact te hebben.

Neurodegenerative Disease Mortality among Former Professional Soccer Players

Dit, maar bij boksers dan exponentieel.
 
Sugar is nooit een groot licht geweest, maar met de jaren (kloppen) is het er niet beter op geworden.

Heeft ooit meegedaan aan een Expeditie Robinson(of iets soortgelijk).
Moest iets onder water opduiken of losmaken... is toen bijna verdronken.
Wist van zichzelf dat hij niet kon zwemmen, maar hey... we zien wel.

Wel een hele vriendelijke kerel (ooit tegen het lijf gelopen in Wijnegem shopping).
Maar wel het idee: porch light is on, but nobody is home
 
Heeft ooit meegedaan aan een Expeditie Robinson(of iets soortgelijk).
Moest iets onder water opduiken of losmaken... is toen bijna verdronken.
Wist van zichzelf dat hij niet kon zwemmen, maar hey... we zien wel.
Eeuwige roem.
 
Eeuwige roem.
Meestal heb ik ochtendhumeur, eerste keer dat ik om 6u smorgens tranen in mijn ogen heb van het lachen.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Hubert en Louis hebben we wel gezien, van Sugar is ook maar een kort verhaal. Dat is eigenlijk erg dat die managers zo profiteren van die sportmannen. Als ge niet bij de onderhandeling gaat zitten en geen fatsoenlijke contracten hebt gaat 90% van de inkomsten langs uw neus door.
Miel hoor ik wel graag, die man heeft wel wat nuchtere levenswijsheid te verkondigen. Gij gelooft in god, maar god gelooft niet in u........... die was wel goed. Het verschil tussen Miel en Sugar, is dat Miel het goed heeft en nergens moet naar kijken, terwijl Sugar iedere maand zijn euro's moet tellen. Dat laatste brengt toch ook stress met zich mee. Of dat die echt "happy" is met die situatie...............
 
Eerste wat ik zou doen als ik iemand aan de kant zet en die swatelt zoals de Sugar praat is een ademtest.
Ik heb het gevoel dat ik hem beter zou begrijpen na een pint of 12.
 
Terug
Bovenaan