Don't Worry Be Happy

Play4 Don't Worry Be Happy

Dit programma gaat toch al lang niet meer over mensen die geen geld hebben?
Dit is gewoon het verhaal van mensen die een iets andere levensstijl hebben dan de modale Vlaming en daar gewoon volkomen gelukkig mee zijn.
Klopt.
Die bosnimf heeft volgens mij meer dan geld genoeg.
Die wil gewoon meer in de natuur leven ipv het opgejaagde leven.

Wat ik wel kan begrijpen. Op dat 1 keer in de week douchen na dan...
En de JP.... Sorry maar als ge kinderen hebt, pak uw verantwoordelijkheid.
 
Man man, dienen "kunstenaar". Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van.. mag die eigenlijk zomaar voor iemands deur een tentoonstelling houden? 😂
 
Man man, dienen "kunstenaar". Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van.. mag die eigenlijk zomaar voor iemands deur een tentoonstelling houden? 😂
Man, zelfs alle sketches van In De Gloria tesamen komen qua cringe niet in de buurt van dat fragment.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Die Eddy van de Davidsons zei dat de tattooeur hem meteen herkende, daar leek het toch niet op :thinking:
 
Man man, dienen "kunstenaar". Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van.. mag die eigenlijk zomaar voor iemands deur een tentoonstelling houden? 😂
Ik vind het wel enorm amusant om te kijken. Hij maakt ook echt brol. Ik kan als buitenstaander nu eens echt geen greintje talent bespeuren in de werken die hij nu laat zien. Gewoon heel luie herhaling zonder knappe techniek ofzo. Hij is eigenlijk een charlatan, hij probeert mensen stront te verkopen en hij weet dat ergens ook wel. Ook een type nonkel die we niet met de 16-17 jarige nichtjes alleen durven laten.

17 on 20 I’m not happy about he
Het valt me wel op hoe slim dat kind lijkt te zijn. Zo een resultaten en al actief Nederlands praten na slechts twee weken hier te zijn. Ik hoop van harte dat die andere charlatan nog iets nuttigs doet met zijn resterende leven en dat kind en haar moeder achterlaat met een platform om iets op te bouwen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Beetje fout wel in zijne flikker met die klein mannen dat daar rond lopen. Had dan op zijn minst die aangeboden handdoek aangenomen.

Gohja, wat is er daar dan precies fout aan? 't Is niet dat hij ze aanraakt of zelfs maar aanspreekt he. Die klein mannen gaan er geen trauma aan overhouden.

En van op dien afstand gaan ze sowieso ni veel zien. Ik verwacht ni da die zo'n groot spel heeft.

Dat doe je gewoon niet, een minimum aan fatsoen mag je wel verwachten. Als hij zo graag in zijne flikker paradeert moet hij maar naar het naaktstrand gaan.

Ik denk dat ze best die mens gaan van het scherm houden want hij doet meer en meer rare dingen voor de aandacht. Naakt in knokke rond lopen, tegen auto's rijden en vluchtmisdrijf plegen, op een kindermolen gaan zitten met pedo klederdracht,..

Floris is volledig van het padje aan het gaan!

Fixed that for you. Die mens zou tegen zichzelf beschermd moeten worden. Ge hebt die marginalen genre de Davidsons en die ene met haar borsten die elk moment uit haar kleed kunnen rollen, maar bij Floris mankeert er gewoon echt iets aan.

Tiens tiens… Is de perceptie veranderd?
 
Tiens tiens… Is de perceptie veranderd?
Ene heeft toch niets met het andere te zien? Ik vind Floris iemand die duidelijk wat mankeert, maar ik kan tegelijkertijd ook vinden dat het in een kramp schieten over rondlopen in zijn blote flikker (de helft van de wereldbevolking heeft er ene..) een beetje overdreven is. Die kinderen hebben daar eens mee gelachen en dat is het, die gaan niet getraumatiseerd in hun bed kruipen daardoor ze.
 
Ene heeft toch niets met het andere te zien? Ik vind Floris iemand die duidelijk wat mankeert, maar ik kan tegelijkertijd ook vinden dat het in een kramp schieten over rondlopen in zijn blote flikker (de helft van de wereldbevolking heeft er ene..) een beetje overdreven is. Die kinderen hebben daar eens mee gelachen en dat is het, die gaan niet getraumatiseerd in hun bed kruipen daardoor ze.

Dat weet jij niet, dat is een assumptie van jou.
 
Dat weet jij niet, dat is een assumptie van jou.
Toon eens aan waar dezelfde poster plots van gedacht veranderd is? Het zijn allemaal compleet andere members. Ik sta er blijkbaar ook tussen, maar ik heb toch nog nergens mijn mening veranderd?
Over assumpties gesproken ...
 
Toon eens aan waar dezelfde poster plots van gedacht veranderd is? Het zijn allemaal compleet andere members. Ik sta er blijkbaar ook tussen, maar ik heb toch nog nergens mijn mening veranderd?
Over assumpties gesproken ...
Algemene perceptie vriendschap, niet louter gedefinieerd op jouw boutades.
 
Terug
Bovenaan