Don't Worry Be Happy

Play4 Don't Worry Be Happy

Die Philippe (van de caravan ergens aan zee een afgelopen seizoen) vraagt daar zelf in de comments of hij niet is uitgenodigd. 👍

Here you go;

Ja, ik vind het zelf ook maar een raar gegeven hoor. Ik zag het op de IG van die Peter passeren. :crazy:
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Die van t cafée met haar dikke tetten die uit haar bh/bloes hangen.
:kwijl:

Die kregen eerst geen lening voor het cafée, dus hebben ze maar 30 000 euro gespaard op een paar maanden tijd.
Mss hun zwarte kas opengetrokken maar aangezien het op tv komt, het verklaren als "gespaard".
 
Ik vind het ietwat irritant dat die interviewer constant bevestigend antwoordt ("tuurlijk") nog voordat de gevolgde mensen hun zin afgemaakt hebben.
Ik erger mij ook constant daaraan ....altijd 'jajajaja' , 'aaaah ja' , 'tuurlijk','jajajajaja'
 
De nimf van wat zou die leven?
Paardeman in een app na 4j in de villa.. Hopelijk kan hij terug wat doen.
De davidsons... Mja, vraag me de reden af wrm die niet werkt, die mens.
 
Buiten bekendheid van eerdere afleveringen zie ik niet in wat die boerkes daar in doen.

Don't worry ? denk niet dat ze dat ze echt ''worries'' hebben, eigen boerderij etc en die tafel staat toch altijd vol met merk shit ( Herta, DL, Becel, etc )
If anything gaat dat gewoon over 2 oude mensen die vast zitten in een levenswijze die ze al heel hun leven kennen van op een boerderij maar dat heeft toch niets te maken met het programma waarvan de omschrijving op elke Google hit ''Don't worry be happy is een Vlaamse tv-serie en reportage die de verhalen volgt van bijzondere Vlamingen die gelukkig zijn met weinig geld.'' is.

Sure, ik zeg niet dat die 2 boerkes loaded zijn maar imo toch meer dan genoeg om niet ''gelukkig te moeten zijn met weinig geld''
Die davidsons, tja dan kan je wel zeggen wat doen die in dat programma met een normaal huis en auto's en moto's etc maar feitelijk is dat ook maar allemaal bekostigd met uitkeringen en oudste kinderen die eens wat binnen brengen.

Was toch onlangs in een aflevering dat die vent van de davidsons moet verhuizen want de huur van dat huis is te veel nadat zijn vrouw overleden is?
Dan hoor je imo wel al in dit programma thuis als je niet gewoon de huur kunt dokken.
 
Die sociale woning voor 340 EUR...proper spel, hopelijk kweekt hij daar terug ne ruggengraat. Hoe kwam hij eigenlijk aan die villa? Dat ben ik vergeten.

Tja Spanje, hoe stereotype kan het zijn Lorret de Mar. Dle tattoo shop, dat Engels, die kledij...
Pluspunt: de oudste zoon telkens zeer geld bewust.

Die bosnimf valt wel door de mand stilletjes aan kicken op leven met de aarde maar wel ne nieuwe smartphone, ne laptop, olijfolie...
Zij leeft van huurinkomsten trouwens, huur van die boshut.

Die Heidi met die crème tetten en vent ik snap niet wat zij hierbij doen. Nu die kinderen kwamen toch ontbijt op bed brengen en vroegen dan om een activiteit te gaan doen? Speeldorp. Vervolgens doen ze gewoon dat café open?

Ja die orange das zo'n piramide systeem he. Als hij vroeg begonnen is en veel mensen onder zich heeft dan pakte natuurlijk wel wat je.

Over Floris tja, aanstellerij hopelijk kalmeert hij wat.
 
Dit programma gaat toch al lang niet meer over mensen die geen geld hebben?
Dit is gewoon het verhaal van mensen die een iets andere levensstijl hebben dan de modale Vlaming en daar gewoon volkomen gelukkig mee zijn.
 
Die davidsons is pure Jambers tv, bende werkloze labiele marginalen, ga is werk zoeken en kweek een ruggengraat ipv rond te rijden in een dikke Amerikaanse zuipbak, verwaarloosde villa bewonen, 50l mayonaise per dag binnen lepelen.... Peter Boeckx is nu ni bepaald vies van wat sensatie hier en daar. 🙄

JP is dan nog de enige die iets of wat bijdraagt aan dat programma, los van het feit ivm z'n kids.

De rest zijn een bende zweverige losers of serieus een vijs kwijt.

Die boerekes laten ze ook maar beter met rust ipv zo uit te melken.

Trouwens die Floris bij de minister... wtf.
 
JP is toch gewoon een zwartwerker zonder uitkering ?
Nope, paar afleveringen terug lieten ze zien dat hij z'n boekhouding aan het doen was. Staat ingeschreven als zelfstandige en betaald z'n sociale bijdrage etc netjes zelf. Wat anders dan die profiteurs.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan