Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij orange betalen ze goed?Hoe kan dat een Koppel 30k bij elkaar sparen op 3 maand?
Er zijn er daar wel meerdere waarbij ik me vragen stel over hun levensstandaard met wat er maar binnen komt.Hoe kan dat een Koppel 30k bij elkaar sparen op 3 maand?
Er zijn er daar wel meerdere waarbij ik me vragen stel over hun levensstandaard met wat er maar binnen komt.

Welk koppel was dat dan?Hoe kan dat een Koppel 30k bij elkaar sparen op 3 maand?
Die van t cafée met haar dikke tetten die uit haar bh/bloes hangen.Welk koppel was dat dan?
Mss hun zwarte kas opengetrokken maar aangezien het op tv komt, het verklaren als "gespaard".Die van t cafée met haar dikke tetten die uit haar bh/bloes hangen.
:kwijl:
Die kregen eerst geen lening voor het cafée, dus hebben ze maar 30 000 euro gespaard op een paar maanden tijd.
Ik erger mij ook constant daaraan ....altijd 'jajajaja' , 'aaaah ja' , 'tuurlijk','jajajajaja'Ik vind het ietwat irritant dat die interviewer constant bevestigend antwoordt ("tuurlijk") nog voordat de gevolgde mensen hun zin afgemaakt hebben.
Idd precies of hij zit ze uit te lachen op die manier omdat ze nog wat straffere verhalen zouden verkopen.Ik erger mij ook constant daaraan ....altijd 'jajajaja' , 'aaaah ja' , 'tuurlijk','jajajajaja'
Of een woord herhalen uit hun laatste zin om te door te laten gaan.Idd precies of hij zit ze uit te lachen op die manier omdat ze nog wat straffere verhalen zouden verkopen.

Nope, paar afleveringen terug lieten ze zien dat hij z'n boekhouding aan het doen was. Staat ingeschreven als zelfstandige en betaald z'n sociale bijdrage etc netjes zelf. Wat anders dan die profiteurs.JP is toch gewoon een zwartwerker zonder uitkering ?