Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

Ik weet het niet exact maar door gewoon naar de afleveringen te kijken...

Denk ik boven zijne stand leven?
Dat zal een feit zijn. Geen geld hebben maar met zo een jeep rijden die 20 liter zuipt, een immens groot huurhuis, feestjes geven voor die motorclub,..

WTF is die bosnimf, alles zo zuinig mogelijk, genen tv maar wel nen LAPTOP !

Zever gezever

[Vanwaar haalt ze eigenlijk haar geld om te leven, of is dit niet geweten ?]

Die overleden vrouw had ook een café en blijkbaar hadden ze daar nog veel schulden staan tegenover de brouwerij.

Dat café is er toch pas gekomen tijdens een van de seizoenen? Ik herinner me toch alleszins beelden van de opening enz?
Uiteraard zal dat er mss voor gezorgd hebben dat de situatie van Eddy achteraf nog moeilijker is geworden, maar het ligt alleszins niet aan de basis van de problemen.

Zever gezever

Dop of leefloon dacht ik, heeft ze ooit eens gezegd.
Die doet nog wel dingen die niet zo milieubewust zijn als ze zelf denkt hoor. :p

Dat café is er toch pas gekomen tijdens een van de seizoenen? Ik herinner me toch alleszins beelden van de opening enz?
Uiteraard zal dat er mss voor gezorgd hebben dat de situatie van Eddy achteraf nog moeilijker is geworden, maar het ligt alleszins niet aan de basis van de problemen.

Nu dat je het zegt, ik kan mij idd zoiets herinneren.

Nu ja, ze hebben ook 11 kinderen waarvan 4 of 5 van hun samen, maakt het er ook niet allemaal goedkoper op.

Zever gezever

Marieke verhuurt haar zelfgebouwde hut (Robur op Den Eik) aan mensen die:

- herstellen van een burn-out, of die daar dicht tegenaan zitten;

- bekomen van een acute situatie, waarbij ze best even weg zijn uit hun vertrouwde omgeving;

- ecologisch bewustmakende en helende vakantiewoning zoeken;

- schrijvers/kunstenaars die zich enkele weken/maanden willen afzonderen om gefocust aan hun project te kunnen werken;

- etc.

P1070984-k.jpg

Heb niet alle afleveringen van heel de serie gezien, maar is er ergens uitgelegd hoe het komt dat die Eddy zoveel schulden heeft?
“Els baatte vroeger het café De Lelie in Pulle uit, maar stopte vier jaar geleden met de zaak. Nu krijgt de vrouw echter te horen dat ze nog een groot bedrag moet afbetalen aan brouwerij Alken Maes, meldt Gazet van Antwerpen. De voormalige cafébazin maakte zelf echter geen schulden; die blaam komt volledig op de naam van haar opvolger te staan. Alleen zou Els volgens het contract mee aansprakelijk zijn. Ook de uitbater die het café voor Els openhield, zou mee kunnen opdraaien voor de kosten. “We moeten samen bijna 14.000 euro ophoesten. Dat is toch niet rechtvaardig? Ik begrijp niet dat de brouwerij zo met uitbaters omgaat”, zegt een verontwaardigde Els.”

+

“De oudste stiefzoon is mentaal gehandicapt en heeft voortdurend zorg nodig. Hij heeft een eetstoornis en zou alles opeten. Hij zit zelfs in de afvalbak van de kippen als ik hem niet in de gaten hou.”

“Zolang Els leefde, wilde geen enkele instelling hem opnemen, maar nu ze overleden is, probeer ik hem te plaatsen. Want ik kan het huis niet uit en dus komt er al maanden geen geld meer binnen. Toen Els herviel, ben ik immers gestopt met ons café in Olen”, aldus Eddy.

En zo krijgt Eddy er nog een hoop financiële zorgen bovenop. “Ten eerste hebben ze meteen na Els’ overlijden onze rekeningen geblokkeerd. Dat is wettelijk zo. Maar er is meer: Els en ik hebben jaren geleden een café - schuldenvrij - overgelaten aan een charlatan, die niets betaalde, en de brouwer heeft het zover gekregen dat wij die put moeten vullen.”

Diene Floris, wat een figuur is me dat. Ik lag strijk met zenne fiets zonder banden. Gewoon op de velg rijden want m'n banden staan altijd plat. Hahaha maftoet.

Kan die ene haar puddingtetten niet wa verbergen?

En die namen van die kinderen, alsof ze willen gediscrimineerd worden later door de marginaliteit

Floris is volledig van het padje aan het gaan!
Fixed that for you. Die mens zou tegen zichzelf beschermd moeten worden. Ge hebt die marginalen genre de Davidsons en die ene met haar borsten die elk moment uit haar kleed kunnen rollen, maar bij Floris mankeert er gewoon echt iets aan.

Toen JP zich ging douchen was die precies toch wel veel zuiniger bezig dan die bosnimf?
Geen 2 uur voorbereiding en die drukspuit vond ik toch ook wel goed gevonden.

Terug
Bovenaan