Heb niet alle afleveringen van heel de serie gezien, maar is er ergens uitgelegd hoe het komt dat die Eddy zoveel schulden heeft?
Die overleden vrouw had ook een café en blijkbaar hadden ze daar nog veel schulden staan tegenover de brouwerij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb niet alle afleveringen van heel de serie gezien, maar is er ergens uitgelegd hoe het komt dat die Eddy zoveel schulden heeft?
Dat zal een feit zijn. Geen geld hebben maar met zo een jeep rijden die 20 liter zuipt, een immens groot huurhuis, feestjes geven voor die motorclub,..Ik weet het niet exact maar door gewoon naar de afleveringen te kijken...
Denk ik boven zijne stand leven?
Die overleden vrouw had ook een café en blijkbaar hadden ze daar nog veel schulden staan tegenover de brouwerij.
Dop of leefloon dacht ik, heeft ze ooit eens gezegd.WTF is die bosnimf, alles zo zuinig mogelijk, genen tv maar wel nen LAPTOP !
Zever gezever
[Vanwaar haalt ze eigenlijk haar geld om te leven, of is dit niet geweten ?]

Dat café is er toch pas gekomen tijdens een van de seizoenen? Ik herinner me toch alleszins beelden van de opening enz?
Uiteraard zal dat er mss voor gezorgd hebben dat de situatie van Eddy achteraf nog moeilijker is geworden, maar het ligt alleszins niet aan de basis van de problemen.
Marieke verhuurt haar zelfgebouwde hut (Robur op Den Eik) aan mensen die:WTF is die bosnimf, alles zo zuinig mogelijk, genen tv maar wel nen LAPTOP !
Zever gezever
[Vanwaar haalt ze eigenlijk haar geld om te leven, of is dit niet geweten ?]
“Els baatte vroeger het café De Lelie in Pulle uit, maar stopte vier jaar geleden met de zaak. Nu krijgt de vrouw echter te horen dat ze nog een groot bedrag moet afbetalen aan brouwerij Alken Maes, meldt Gazet van Antwerpen. De voormalige cafébazin maakte zelf echter geen schulden; die blaam komt volledig op de naam van haar opvolger te staan. Alleen zou Els volgens het contract mee aansprakelijk zijn. Ook de uitbater die het café voor Els openhield, zou mee kunnen opdraaien voor de kosten. “We moeten samen bijna 14.000 euro ophoesten. Dat is toch niet rechtvaardig? Ik begrijp niet dat de brouwerij zo met uitbaters omgaat”, zegt een verontwaardigde Els.”Heb niet alle afleveringen van heel de serie gezien, maar is er ergens uitgelegd hoe het komt dat die Eddy zoveel schulden heeft?

Het begint inderdaad angstaanjagend te worden wat Floris volgende keer voor aandacht gaat doen.
Fixed that for you. Die mens zou tegen zichzelf beschermd moeten worden. Ge hebt die marginalen genre de Davidsons en die ene met haar borsten die elk moment uit haar kleed kunnen rollen, maar bij Floris mankeert er gewoon echt iets aan.Floris is volledig van het padjeaan het gaan!
@straight_six volgende week zou hij er in komen.
Ja kzag het ook in een flits passeren in de voorstukjes. Wel eens benieuwd hoe het er mee is.@straight_six volgende week zou hij er in komen.