Disney+

Ik denk dat je inderdaad toch eens moet proberen je taalinstellingen aan te passen.
Bij mij staat mijn profiel ook op Nederlands en ik kan bij de films die je doorgeeft ook voor Vlaams kiezen.

Bon dat was het dus…:lint:

Ik trek m’n woorden terug maar wat een abominabel design is dat zeg…
Dat is voor Netflix ook hetzelfde denk ik. Daar gaat het zelfs verder: als je taal niet specifiek ingesteld staat, kan je bepaalde series zelfs niet zien.

Wat niet wil zeggen dat het geen slecht design is: it’s pretty bad…

Wou Luke Cage nog eens zien, nu niet meer te vinden op Netflix. Maar zou op Disney+ moeten staan. Nergens te vinden?
Nope, voorlopig enkel in USA, Canada, UK, Ierland, Australië & Nieuw-Zeeland.
Andere landen 'later' dit jaar :sop:

Bon dat was het dus…:lint:

Ik trek m’n woorden terug maar wat een abominabel design is dat zeg…
Disney+ kan echt nog wat leren van de applicatie van Netflix, ik vind de gebruiksvriendelijkheid van Netflix nog steeds beter.
Ik had gedacht dat na al die tijd de UX al verbeterd zou zijn, maar eigenlijk merk ik amper verbeteringen na een update.

14 seizoenen It's Always Sunny in Philadelphia nu te zien op D+ !
Vind deze om 1 of andere reden niet terug. Nog iemand dat probleem?

MultggZ.png

j3tRqU2.jpeg

Tja. Ik weet niet of de prijsstijging gerechtvaardigd is. Disney verdient meer dan genoeg aan al hun brands. En betalen terwijl je toch ads te zien krijgt, gaat hier niet gebeuren. Qua content is het vooral Marvel, Star Wars en de animatie, met NatGeo en Star (wat films) ook nog eens. Maar in totaal is het toch veel minder dan Netflix is, er zijn nog niet eens 1000 titels om tussen te kiezen en het is bijna al even duur als Netflix.

In 2010 keken we allemaal illegaal, in 2020 keken we allemaal via streaming services, en in 2030 kijken we allemaal weer terug illegaal?

Laatst bewerkt:
Tja. Ik weet niet of de prijsstijging gerechtvaardigd is. Disney verdient meer dan genoeg aan al hun brands. En betalen terwijl je toch ads te zien krijgt, gaat hier niet gebeuren. Qua content is het vooral Marvel, Star Wars en de animatie, met NatGeo en Star (wat films) ook nog eens. Maar in totaal is het toch veel minder dan Netflix is, er zijn nog niet eens 1000 titels om tussen te kiezen en het is bijna al even duur als Netflix.

In 2010 keken we allemaal illegaal, in 2020 keken we allemaal via streaming services, en in 2030 kijken we allemaal weer terug illegaal?
Netflix is toch serieus aan het minderen van kwaliteit hoor al wat deftig is gaat eraf en er komt alleen brol in da plaats, stranger things, umbrella academy en mischien camp creatus is het enigste om mijn abbonoment niet te annuleren.

Soms iemand een idee hoe je de oorspronkelijke Ducktales kan bekijken?
In NL staat dat er al jaren op, bij ons niet... :headshake:

Terug
Bovenaan