Digi Belgium

Nog mensen hier die soms wel en dan weer geen roaming teken (R) zien bij hun ontvangst ?

Nog nooit eerder gehad bij een andere BE provider.

Wat ook niet werkt, maar ik snap niet waarom: ontvangen van sms voor 2-factor authenticatie

Blijkbaar om imessage te activeren: (werkt bij mij)

Dat verklaart waarom mijn moeder die net overgeschakeld is naar Digi eerst geen SMS kreeg om in te loggen op Mijn Telenet. Pas na de derde keer aanvragen kwam de sms erdoor.

Heb een post gedaan op fb groep van mijn gemeente en hier is het vrij slecht de ontvangst.
Mss dat we het met 1 nummer eens proberen heb er 4 vrouw en twee kinderen. Ben eerder geneigd om het niet te doen.

Heb je de installatiegids goed gevolg? Ik ben regelmatig in het buitenland en heb overal roaming. Op sommige telefoons moet je handmatig je netwerk selecteren in het buitenland
Als ik handmatig het netwerk selecteer, krijg ik bij elke provider verboden te staan.

ik heb een android gsm en bij instellingen vind ik nog drager en MVNO-type. Bij de intstructies van DIGI vind ik niet terug welke instelling ik moet nemen of deze gewoon moet open laten.

Heb ondertussen al 2 keer gebeld met hun contactcenter, technische dienst ging mij terugbellen met prioriteit, maar nog altijd niets gehoord

Als ik handmatig het netwerk selecteer, krijg ik bij elke provider verboden te staan.
Ik vermoed dat er in jouw geval ergens iets misgaat met de overgang van Digi BE > Digi Sponsor.

Digi heeft twee account profielen gekoppeld aan hun SIM:

Digi BE (nationale roaming via Proximus)
Digi Sponsor (internationale roaming + toekomstig eigen netwerk)

Wanneer je de grens oversteekt, schakelt je toestel normaal automatisch over naar het Digi Sponsor-profiel, zodat je kunt roamen in het buitenland.

Laatst bewerkt:
Nee.

Nog altijd niet gecontacteerd door hun technische dienst
Staat dit goed bij je?

1000036502.png

Hier lukt de nummeroverdracht niet omdat de systemen onjuiste gegevens hebben geïdentificeerd, wat dat ook mag betekenen. Ik zou een e-mail ontvangen om het op te lossen, maar daar ben ik ook al een paar werkdagen op aan het wachten.

Terug
Bovenaan