schumi2003
Active member
Nog mensen hier die soms wel en dan weer geen roaming teken (R) zien bij hun ontvangst ?
Nog nooit eerder gehad bij een andere BE provider.
Nog nooit eerder gehad bij een andere BE provider.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
macreports.com
Dat verklaart waarom mijn moeder die net overgeschakeld is naar Digi eerst geen SMS kreeg om in te loggen op Mijn Telenet. Pas na de derde keer aanvragen kwam de sms erdoor.Wat ook niet werkt, maar ik snap niet waarom: ontvangen van sms voor 2-factor authenticatie
Blijkbaar om imessage te activeren: (werkt bij mij)
![]()
iMessage not Working after Switching SIM Card? How to Fix • macReports
How to fix iMessage when it isn't working and prevents you from sending or receiving iMessages on iPhone or iPad after changing the SIM card.macreports.com
Als ik handmatig het netwerk selecteer, krijg ik bij elke provider verboden te staan.Heb je de installatiegids goed gevolg? Ik ben regelmatig in het buitenland en heb overal roaming. Op sommige telefoons moet je handmatig je netwerk selecteren in het buitenland
Nee.Ondertussen opgelost?
Ik vermoed dat er in jouw geval ergens iets misgaat met de overgang van Digi BE > Digi Sponsor.Als ik handmatig het netwerk selecteer, krijg ik bij elke provider verboden te staan.
Staat dit goed bij je?Nee.
Nog altijd niet gecontacteerd door hun technische dienst
Neen dat krijg ik nergens te zien
Er staat in mijn app drawer een app die Digi STK neet. Kun je deze ergens vinden?Neen dat krijg ik nergens te zien
Yes gevondenEr staat in mijn app drawer een app die Digi STK neet. Kun je deze ergens vinden?
Hmm. Heb hier enkel nog een account selection die op automatic and manual staat. Verder kan ik me zo niks bedenken anders.Yes gevonden
Heb hetzelfde staan als u
Woensdag moet ik normaal gezien nog eens de grens over, we zullen zien.Hmm. Heb hier enkel nog een account selection die op automatic and manual staat. Verder kan ik me zo niks bedenken anders.

En nog altijd geen ontvangst in Nederland. Ik zie nu wel een aantal providers staan waar er niet verboden staat, maar ermee verbinden lukt nietWoensdag moet ik normaal gezien nog eens de grens over, we zullen zien.