Digi Belgium

Hier alles in orde, m'n testnr. was op een werkdag na 17u binnen de 5min na bellen geporteert.

M'n ma & haar vriend kregen vandaag ook hun SIM-kaarten en zal hen ergens eind volgende week ook omschakelen.
Na jarenlang trouw te zijn aan Proximus gaan ze ook over naar Scarlet (I know, is ook Proximus), en ze besparen daarmee 60 EUR per maand. Jawel.
We gaan eens wat meer op restaurant gaan met dit geld.

Bedankt éh Proximus *kuch* neen... Digi!

€60 per maand besparen? Damn, dan hebben ze toch jaren een veel te hoog abonnement gehad. Ik heb zo’n gevoel dat wij jaren goed in het zak zijn gezet 😁

€60 per maand besparen? Damn, dan hebben ze toch jaren een veel te hoog abonnement gehad. Ik heb zo’n gevoel dat wij jaren goed in het zak zijn gezet 😁
Dan zal je me ook geloven dat ik een Proximus klant geholpen heb om 900 EUR per maand te besparen... Die had 3 x Internet, 3 x ISDN lijn en een PSTN voor 1000 EUR per maand. 2 ISDN waren al 5 jaar niet meer in gebruik en 2 x Internet idem...
De boel opgezegd en geporteerd naar Destiny voor 100 EUR per maand.
Iedere keer als ik daar kom trakteert die man me.

Ik ontvang geen sms'en van mijn vriendin. Ik kan haar bellen, zij kan mij bellen en ze ontvangt mijn sms'en.
Heb DIGI gemaild maar 't is weekend natuurlijk.

Toch maar snel even gecheckt en ik sta niet online. Gelukkig.
DIGI erkent tegenover Tweakers dat de gegevens 'door een menselijke fout' zijn gepubliceerd. De provider zegt ook dat deze fout inmiddels is gecorrigeerd en dat er verder geen actie nodig is van klanten. De gepubliceerde gegevens worden dus offline gehaald.

Ze hebben dus online gestaan. Naam, telefoonnummer, adres.

Misschien is de schade niet zo groot. Maar een menselijke fout van dat niveau is toch bewonderingswaardig te noemen.

Dat is alvast geen goede start.

Wist je toch op voorhand. Goedkoop is één ding, maar quasi gratis zoals het bij DIGI toch wel naar begint te neigen dan weet je zo dat de kwaliteit er serieus onder lijdt. Zo'n situaties à la 2 uur in de wachtrij moeten staan om dan iemand met gebrekkig Nederlands/Frans aan de lijn te krijgen.
Ik heb geen enkele interesse om naar DIGI te gaan, maar ze zijn wel nuttig om eindelijk een deftige prijzenoorlog te initiëren.

Het dataverbruik is vanaf nu zichtbaar via MyDigi.

Ik zag ook dat ze deze week met een nieuwe reclamecampagne zijn gestart (aan bushokjes).

Laatst bewerkt:
Hier zojuist overgeschakeld van Mobile Viking naar Digi,kaart is aangevraagd..
Had van MV van 15€ naar 10€ gegaan maar de belwaarde zakt enorm snel, in enkele dagen waren de 180minuten gesmolten als sneeuw voor de zon,nogthans bijna altijd naar een andere MV,die normaal gratis is.
We zien wel, indien net tevreden weer terug naar MV.

Ondertussen een tijdje Digi. Nul komma nul verschil met mobile vikings maar wel voor een derde van de prijs. Ook roaming zonder problemen. Prima dit.

Deze morgen de nieuwe simkaart gekregen,Digi gecontacteerd voor de overdracht en na enkele minuten kon ik al bellen via Digi.
Nog nooit zo makkelijk geweest.

Ondertussen een tijdje Digi. Nul komma nul verschil met mobile vikings maar wel voor een derde van de prijs. Ook roaming zonder problemen. Prima dit.
Tot op heden heb ik er ook geen klagen van (ik kom van BASE). De mindere ontvangst blijft op dezelfde plekken wel gebeuren, maar dat komt wss door de plaatsing van masten oid. Gaat ook maar over een 20-tal seconden.

Terug
Bovenaan