schumi2003
Active member
|
|
|
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
|
|
|
Hoezo?Dus als ik goed begrijp kun je geen DIGI buiten antwerpen krijgen?
Mobiel kan je gewoon overal krijgen.Dus als ik goed begrijp kun je geen DIGI buiten antwerpen krijgen?
Een collega wist mij dit te vertellen..Hoezo?
Waar ze zelf nog geen zendmasten hebben, gebruiken ze die van Proximus, dus er is overal dekking.Een collega wist mij dit te vertellen..
Is het ondertussen gelukt bij jou?Hier ook gisteren mijn simkaart ontvangen. Nog geen tijd gehad om ze effectief te gebruiken.
FYI elkaar kapot concurreren is hoe dat er monopolies ontstaan hé.Zo zie je maar dat een wereld met alleen Proximus en Telenet bv zéér slecht is voor ons. Geef ons liever 10 spelers die mekaar kapot concurreren. Ik haat monopolies, dat sowieso.
Zoals ik al zei. Goedkoop is duurkoop.
Zoals ik al zei. Goedkoop is duurkoop.
Nog even afwachten denk ik dan. Het heeft me vooralsnog geen cent gekost.
Nee Orange is de laatste tijd echt een ramp. Wat daar allemaal misloopt begrijp ik niet meer.En het is niet dat bij andere telecom bedrijven alles op wieltjes loopt.
Hier ondertussen Digi-gebruiker en wel tevreden. (Voor mijn privé-gsm) Simkaart de week na aanvraag ontvangen. Vrijdag de verdere stappen gedaan die er bij zaten. Aan de telefoon zeiden ze al dat het even kon duren door het weekend maar sinds maandagnamiddag werkt alles perfect. Ook de nummeroverdracht is goed verlopenZoals ik al zei. Goedkoop is duurkoop.

Door de vakantie (en dan vooral de kindjes) ben ik er gisteren pas toe gekomen om de simkaart te activeren. Ik had ondertussen al twee (vriendelijke) extra mails ontvangen dat ik nu toch echt wel mijn kaart moet ontvangen hebben en hoe ik ze moet activeren.Is het ondertussen gelukt bij jou?
Mijn oud nr wordt niet herkend als ik het probeer over te zetten (telefonisch). In mijn digi-account ook nog steeds 2 contracten terug te vinden (nieuw + huidig nummer).

Maandag 23/12 geprobeerd toen om mijn nummer over te zetten, maar dat werd niet herkend.Door de vakantie (en dan vooral de kindjes) ben ik er gisteren pas toe gekomen om de simkaart te activeren. Ik had ondertussen al twee (vriendelijke) extra mails ontvangen dat ik nu toch echt wel mijn kaart moet ontvangen hebben en hoe ik ze moet activeren.
Soit, gisteren gebeld naar dat nummer, 24 uur gewacht, en de overdracht lijkt goed gelukt te zijn. Deze morgen bevestigingsmail gehad van stopzetting bij mijn vorige provider.
Ik heb wel mijn gsm eens moeten herstarten na het instellen van de APN, alvorens mijn mobiele data effectief werkte. (Geen idee of dat aan Digi ligt, ik meen me te herinneren dat ik dat ook heb moeten doen bij mijn vorige providerswitch). So far so good dus.
In mijn Digi account staan nog steeds beide contracten. Als ik naar My products ga zie ik wel netjes het 15 GB mobiel abo staan, met mijn gsm nummer erbij.