Digi Belgium

De vraag is toch vooral wanneer Digi effectief internetklanten gaat kunnen aansluiten, momenteel enkel in Kuregem, zo'n uitrol over heel BE kost jaren en véél geld.

Gaan ze ook niet in het begin gebruik maken van de infrastructuur van andere providers. Denk dat hun gsm verkeer ook over de masten van Proximus gaat.

Gaan ze ook niet in het begin gebruik maken van de infrastructuur van andere providers. Denk dat hun gsm verkeer ook over de masten van Proximus gaat.
Ze gebruiken in het begin het 4G (níet 5G) netwerk van Proximus. Voor bekabelde infrastructuur doen ze dat denk ik niet en willen ze enkel hun eigen (momenteel onbestaande) netwerk gebruiken.

Mochten ze het fibernetwerk van anderen zouden gebruiken, dan kunnen ze onder de huidige wholesale tarieven nooit concurreren op prijs.

Ze gebruiken in het begin het 4G (níet 5G) netwerk van Proximus. Voor bekabelde infrastructuur doen ze dat denk ik niet en willen ze enkel hun eigen (momenteel onbestaande) netwerk gebruiken.
Nee, er komt ook nog een aanbod via de VDSL lijnen van Proximus. Al zullen die prijzen wel hoger liggen dan het aanbod op hun eigen fibernetwerk aangezien de wholesale prijzen van Proximus hoger liggen.

Hey! heeft al gereageerd op de aankondiging van Digi. Zij volgen de daling in de markt.

5€ voor onbeperkt bellen, mobiel internet 15GB. Of het nu 4 of 5G is met veel of weinig DL ... is weinig van belang voor me. Zie ik me nog naar overschakelen. Mijn betaal wat je belt bij Telenet, loopt snel op als ik meer bel.

Dankzij DIGI viel mijn euro dat ik al jaren teveel betaalde bij Mobile Vikings. Ik verbruik amper 10GIG per maand. Vlug mijn abonnement verlaagt. Danku Digi. Ik betaal nu maar €15 per maand bij MV.

Alleen daarom al zijn nieuwe spelers zeker welkom. Mensen gaan beginnen nadenken en de concurrentie ook.

Dankzij DIGI viel mijn euro dat ik al jaren teveel betaalde bij Mobile Vikings. Ik verbruik amper 10GIG per maand. Vlug mijn abonnement verlaagt. Danku Digi. Ik betaal nu maar €15 per maand bij MV.

Alleen daarom al zijn nieuwe spelers zeker welkom. Mensen gaan beginnen nadenken en de concurrentie ook.

Waarom dan niet meteen de keuze gemaakt om over te gaan naar DIGI? Je betaalt minder en zit op hetzelfde netwerk.
Maak je veel gebruik van de Viking Deals?

Heb vandaag besloten om over te gaan naar DIGI vanuit MV. Viking Deals waren nooit genoeg om mijn maandelijkse factuur met 10 EUR te verminderen, als het zonder problemen gaat, mijn vrouw ook laten overgaan naar DIGI.

Hier een beetje hetzelfde ,verbruik bekeken en verandert naar 10€/maand..

Waarom dan niet meteen de keuze gemaakt om over te gaan naar DIGI? Je betaalt minder en zit op hetzelfde netwerk.
Maak je veel gebruik van de Viking Deals?
Dus ze zitten ook op het Proximus netwerk?
Ik ben een paar maand geleden overgestapt van Proximus naar MV, misschien moet ik de overstap ook eens proberen.
Wel maar 4G ipv 5G.

Terug
Bovenaan