Die tijd van het jaar

Omdat hij dat ordinair vindt of omdat hij nog uren moet wachten eer er een vervolg op komt?

2de en deels omdat hij het ongemakkelijk vindt om dan hele tijd te moeten blijven zitten of als hij dan moet opstaan iets moet vasthouden om die stijve piemel te 'verbergen'. :laugh:
Om zo'n foto of vunzig berchtje kan hij echt boos worden.
 
2de en deels omdat hij het ongemakkelijk vindt om dan hele tijd te moeten blijven zitten of als hij dan moet opstaan iets moet vasthouden om die stijve piemel te 'verbergen'. :laugh:
Om zo'n foto of vunzig berchtje kan hij echt boos worden.
Ik heb eigenlijk nog nooit gevraagd hoe lang mijn man dan met een stijve blijft zitten 😁
 
Hier hangt het er van af, als ik iets leuks zie ergens in januari dan hou ik het wel voor Valentijn maar soms is er gewoon niets en dan hou ik het op een kaartje. Echtgenoot kan geen cadeau achterhouden dus de Valentijn krijg ik op verschillende momenten naargelang hij het tien minuten eerder gekocht heeft.
 
Een cadeaubon van Shell voor een volle tank?🤷‍♀️

Ik krijg vaak een lingeriesetje (win win situatie voor meneer Myllana) maar ik word daar ook wel blij van.
Dat icm een giftbox van Rituals, de Sakura lijn ervan en ik ben oprecht gelukkig.
Valentijn valt dit jaar op maandag dus zondag ervoor drop ik de kinderen (zijn dochter is er dan ook) bij oma en opa, die gaan ermee naar Planckendael dan hebben we hele dag voor ons.

Heb dan van alles gepland voor beetje quality time.:tongue:

A slight change of plans. :unsure:
Man is deze ochtend onverwachts opgeroepen voor noodgeval op werk en heeft gevraagd om zijn tas klaar te maken omdat hij vanavond naar Frankfurt vertrekt.
Kinderen zijn opgehaald door grootouders.
So, iemand tips voor een goede serie of leuke film? :laugh:
 
funny-valentines-i-porksonally-want-to-say-meme.jpg
 
Terug
Bovenaan