Die tijd van het jaar

Sqarzz

Active member
Vrienden het is weer die tijd van het jaar. Ik weet dat sommigen onder jullie hier bewust niet aan mee doen maar dit negeren zou me in levensgevaar kunnen brengen. Ik ben dit vorig jaar 'vergeten' en het heeft mij bijna mijn relatie en mijn kop gekocht. Mijn vraag is dus.. hebben jullie inspiratie voor een valentijn cadeau?
 
Vrienden het is weer die tijd van het jaar. Ik weet dat sommigen onder jullie hier bewust niet aan mee doen maar dit negeren zou me in levensgevaar kunnen brengen. Ik ben dit vorig jaar 'vergeten' en het heeft mij bijna mijn relatie en mijn kop gekocht. Mijn vraag is dus.. hebben jullie inspiratie voor een valentijn cadeau?
Het cliché zegt dat mannen liever praktische cadeaus krijgen, maar als vrouw ben ik ook altijd veel gelukkiger met een cadeau waar ik iets mee kan doen/dat mijn leven vergemakkelijkt, dan met het klassieke "romantische" cadeau (bv. een boeket bloemen / parfum / doos pralines / ...).

Niet dat wij per se iets met Valentijn doen.
 
Wij doen daar absoluut niet aan mee, ik probeer door het jaar een aantal keer bloemen te gaan halen, iets klein te doen (zoals een briefje op de bureau/in de brooddoos) of iets kleins te kopen. Zij vindt zo'n dingen veel belangrijker en gouden regel: happy wife, happy life.
 
Al efkes een ontbijtpakket besteld. Valentijn dit jaar is een zondag, dus lekker lazy Sunday :D

Als't goed weer is, een wandeling maken en dan 's avonds frietjes eten :D
 
We zeggen elk jaar dat we er niet aan mee doen omdat het klef en cliché is en doen dan toch elk jaar wél iets. Wellicht een ontbijt en fijne dag met het gezin plannen. Wellicht geen cadeautjes.
 
die ontbijtmand is wel al een leuk idee. Mijn madam verjaard dan nog niet veel na Valentijn dus dat zijn hier altijd stresserende tijden. 😅
Het cliché zegt dat mannen liever praktische cadeaus krijgen, maar als vrouw ben ik ook altijd veel gelukkiger met een cadeau waar ik iets mee kan doen/dat mijn leven vergemakkelijkt, dan met het klassieke "romantische" cadeau (bv. een boeket bloemen / parfum / doos pralines / ...).

Niet dat wij per se iets met Valentijn doen.
Bij mij is dat wel degelijk een cliché in huis. Als ik iets praktisch koop dan is het meestal een teleurstelling voor haar.
 
De klassieker lingerie heeft al vaak gewerkt. Bloemen zijn altijd leuk om te geven en nog het beste als verrassing en niet omdat het verwacht wordt.
 
Mijn vriendin zegt al jaren dat ze niets wil op die kunstmatige dag, dus ik geef haar wat ze wil: niets. De 15 is toevallig al jaren een dag van stilte.

Maar serieus, de dag waarop we een koppel werden is er net voor, dus we doen dan iets.
 
Terug
Bovenaan