Die tijd van het jaar

Straks baby dumpen bij de tante en eten afhalen bij een restaurant. Moet zowat de eerste keer zijn in 5 maanden dat we eens een avondmaaltijd delen zonder een baby in het oog te houden die alles op de grond, in de lucht en in ons bord gooit. :p
 
Ik dacht adhv die titel dat het hier om een (late) kerst topic ging ofzo...

Ik dacht al dat ik mijn versiertrucs eens vanonder het stof ging moeten halen

:unsure:
 
Hah, heb zelf niet gemerkt dat het Valentijn was. Doe daar al even niet meer aan mee. Liever eens een onverwacht cadeau, dan iets te moeten geven.
 
Ik heb een boeketje bloemen aan huis geleverd gekregen. En aangezien ik m’n gsm onlangs had laten vallen met barsten in het scherm als gevolg en m’n vriend sindsdien zegt: doe toch eens een hoesje rond uwen telefoon! Heb ik een covertje voor m’n iPhone gekregen met daarop een foto van de baby
 
Valentijn doe ik al jaren niet meer aan mee, is gewoon geldklopperij, ik breng soms gewoon onverwachts een een bloemeke mee
 
eten gaan uithalen. Redelijk duur, 4 gangen. Onderweg naar de auto scheurt de zak en valt het op de grond #Fml.
sjanseke dat enkel de groenten om zeep waren.
 
Een cadeaubon van Shell voor een volle tank?🤷‍♀️

Ik krijg vaak een lingeriesetje (win win situatie voor meneer Myllana) maar ik word daar ook wel blij van.
Dat icm een giftbox van Rituals, de Sakura lijn ervan en ik ben oprecht gelukkig.
Valentijn valt dit jaar op maandag dus zondag ervoor drop ik de kinderen (zijn dochter is er dan ook) bij oma en opa, die gaan ermee naar Planckendael dan hebben we hele dag voor ons.

Heb dan van alles gepland voor beetje quality time.:tongue:
 
Een cadeaubon van Shell voor een volle tank?🤷‍♀️

Ik krijg vaak een lingeriesetje (win win situatie voor meneer Myllana) maar ik word daar ook wel blij van.
Dat icm een giftbox van Rituals, de Sakura lijn ervan en ik ben oprecht gelukkig.
Valentijn valt dit jaar op maandag dus zondag ervoor drop ik de kinderen (zijn dochter is er dan ook) bij oma en opa, die gaan ermee naar Planckendael dan hebben we hele dag voor ons.

Heb dan van alles gepland voor beetje quality time.:tongue:
Een dagje vogelen dus.
 
De plannen voor dit jaar zijn zoals andere jaren ver te zoeken. Mevrouw Mamba apprecieert mijn cadeautjes op andere dagen even hard.
 
Ik moet wel iets doen. Die van mij verjaart die dag, ben er dan wel goedkoop vanaf he. 1 cadeau voor 2 aangelegenheden. Wel altijd tof om dan eens een bloemenwinkel ofzo binnen te stappen en dan tegen die rij venten die daar staat te wachten te zeggen: aah jongens, verjaart jullie vrouw ook allemaal vandaag? 😆
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: derp
Terug
Bovenaan