Die tijd van het jaar

Ontbijtmand besteld, ze weet er al wel van maar was wel content.

wat een vent allemaal niet verzint om van de grond te geraken…
 
Verbazend hoeveel er toch voor gedaan wordt.
Voor mij is het nu ook wel verplichting omdat het een recente relatie is, maar toch wel duidelijk maken dat ik het commerciële zever vind en dat ik die bloemen/cadeautje liever al eerder eens spontaan willen geven heb en nu 'moeten wachten' heb.
Hope it works :help:
 
Verbazend hoeveel er toch voor gedaan wordt.
Voor mij is het nu ook wel verplichting omdat het een recente relatie is, maar toch wel duidelijk maken dat ik het commerciële zever vind en dat ik die bloemen/cadeautje liever al eerder eens spontaan willen geven heb en nu 'moeten wachten' heb.
Hope it works :help:
Good luck mista' lova' lova'.
 
Ik doe niet mee met die zever, integendeel, ik heb de 14de 's avonds een date met mijnen barbier! :love2:
 
Verbazend hoeveel er toch voor gedaan wordt.
Voor mij is het nu ook wel verplichting omdat het een recente relatie is, maar toch wel duidelijk maken dat ik het commerciële zever vind en dat ik die bloemen/cadeautje liever al eerder eens spontaan willen geven heb en nu 'moeten wachten' heb.
Hope it works :help:
Iedereen beslist zelf wat hij/zij viert natuurlijk. En natuurlijk is het commercieel: belangrijke dag voor restaurants, bloemenwinkels, chocolatiers, ...

Maar als je die lijn doortrekt, moet je niets meer vieren hé. Waarom vier je dan je verjaardag, kerstmis, pasen, nieuwjaar, moederdag, ... ?
De enige reden waarom we daar minder 'problemen' van maken, is omdat dit al langer een traditie is en we er allemaal van kleins af aan mee geconfronteerd worden (in tegenstelling tot Valentijn wat pas op latere leeftijd een 'ding' wordt).

Net zoals je op moederdag, vaderdag, iemands verjaardag, ... de dag aangrijpt om die persoon nog eens extra in de bloemetjes te zetten, zie ik ook weinig 'zever' aan een dag om je geliefde nog eens extra in de bloemetjes te zetten. Ik mag hopen dat mensen ook op andere dagen hun partner al eens verrassen/verwennen. Net zoals je misschien ook wel eens vaker aan dat overleden familielid of vriend denkt, en niet alleen op 1 november.

Ik zie dus niet zoveel verschil met andere 'feestdagen'. Ook genoeg mensen die hun verjaardag niet vieren of één van de andere feesten aan hun voorbij laten gaan natuurlijk.
 
Heb voor mijn schoonouders een ontbijtmand besteld voor Valentijn.😍
 
Niets speciaals, meestal koop ik wel iets van snoepgoed of pralines of zo. Het ene jaar krijg ik eens bloemen of een beertje en het andere jaar krijg ik niets. Hoeft voor mij ook niet persé.
Hij is wel jarig volgende week en ik heb lingerie gekocht en een licht erotisch filmpje gemaakt als ik het aanheb en dat stuur ik tijdens zijn werkdag en zal ik dan 's avonds aanhebben 🤪
 
Niets speciaals, meestal koop ik wel iets van snoepgoed of pralines of zo. Het ene jaar krijg ik eens bloemen of een beertje en het andere jaar krijg ik niets. Hoeft voor mij ook niet persé.
Hij is wel jarig volgende week en ik heb lingerie gekocht en een licht erotisch filmpje gemaakt als ik het aanheb en dat stuur ik tijdens zijn werkdag en zal ik dan 's avonds aanhebben 🤪

Als ik dat doe als hij aan het werk is hebben we sws ruzie.:laugh:
 
Als ik dat doe als hij aan het werk is hebben we sws ruzie.:laugh:
waarom stuurde gij dan ook filmpjes naar iemand anders hare vent? daar komt natuurlijk ruzie van.
hier zijn genoeg eenzame harten om u te helpen.


Hier heeft de madam les in antwerpen de 14e , dus ik had het al helemaal voor elkaar..
gezellig op resto int stad me mijnen bromance en zij kon ons dan naar huis rijden na onze 4 gangen menu me aangepaste wijnen :love2: maar nu heeft mijnen bromance zijn vrouw speciaal verlof gepakt omda het de 14e is, dus moeten we haar ook meepakken.

Wij gaan een xtc in onze muil knallen. :woohoo:

Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn
Who said romance is dead..
 
Terug
Bovenaan