Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dju. Toch al te vaak "my burden is too great" gehoord de laatste tijd.Gems is niet voor season 1 maar pas tegen patch season 2, dus ergens in laat oktober.
![]()
Upcoming Gem Changes for Diablo 4
During their Campfire Chat, Blizzard has announced that Gems in Diablo 4 will become crafting materials and not waste inventory space with the launch of Season 2!www.wowhead.com
Vanaf dat je wat comfortabel in het gold zit, royal gems maken (level 60).Dju. Toch al te vaak "my burden is too great" gehoord de laatste tijd.
Het probleem is dat de drops afhankelijk zijn van je item level van je huidige equip.Momenteel blijft bij mij de betere gear uit (level 61).
De capstone dungeon 1x proberen te doen, maar bij de 2de groep dat ik tegenkwam was ik vrij snel dood.
Iemand tips om dan nu toch betere gear te krijgen?
WT3 is te simpel eigenlijk
Hangt allemaal zeer veel van je build en gear af. Ik heb de T4 capstone gedaan op lvl 60 en dat was eigenlijk vrij simpel bij mij.Ik kan bijvoorbeeld op mijn level 88 wel een T48 run doen solo, maar ik doe enkel de T38 runs, daar zijn de mobs dan 3-4 levels hoger dan mezelf.
Die capstone T4 heb ik solo gedaan op level 65.
Dus wellicht is 61 idd nog heel vroeg als je equip nog niet optimaal is.
Ja natuurlijk 'kan' datHangt allemaal zeer veel van je build en gear af. Ik heb de T4 capstone gedaan op lvl 60 en dat was eigenlijk vrij simpel bij mij.
Gisteren ook eens wat tier 21 NM dungeons gedaan en ook dat liep vrij goed, ik heb maar één ancestral item en ben niet van de snelste in het clearen, maar het gaat wel vlotjes zonder sterven. Dus op 61 kan dat zeker en vast wel.

wat wil dit zelfs zeggen? max ilvl gear?M'n gear nu vervangen door max ilvl gear
wat wil dit zelfs zeggen? max ilvl gear?
Als je echt grind tot de complete max zal je ooit een plafond bereiken ja. Maar dat is echt niet zo snel dat je daar gaat zijn.ah dus op een bepaald item level kan je eigenlijk geen betere gear meer vinden, enkel betere aspects etc voor uw build op items?

Als je echt grind tot de complete max zal je ooit een plafond bereiken ja. Maar dat is echt niet zo snel dat je daar gaat zijn.
Ja kan twee items met dezelfde stats types hebben maar van een ander ilvl. Die met het hogere ilvl heeft meer kans om hogere variaten te hebben van die stats omdat de min-max gaat hoger liggen, maar als nog als je pech hebt bij de hoge en geluk bij de lage bestaat de kans zelf dat de lagere beter is.
Wat ik hier mee wil zeggen is dat als je echt tot de top tier wilt farmen, je dus niet alleen de perfecte rolls moet hebben, maar dat je dan ook nog eens die rolls moet hebben op een hoog Ilvl en dat je ook nog eens hoge waardes van elk van die rolls moet hebben. Tot het moment dat je dat hebt voor al je items kan je eigenlijk blijven door farmen.
Terwijl je ondertussen nog wat paragon verdient, glyphs levelt en op zoek gaat naar maxed out aspects voor op al je gear.
AKA full maxed out builds kosten veel tijd![]()

Dat is voor seasons, je huidige chr's blijven bestaan op de eternal realm.en niet vergeten dat binnen een paar weken je eigenlijk opnieuw moet beginnen![]()
Bij mijn allereerste season in Diablo 3 dacht ik dat ook, tot ik het toch maar eens probeerde. Sindsdien wou ik alleen maar seasonal spelen in D3.Dat is voor seasons, je huidige chr's blijven bestaan op de eternal realm.
Ik ben nog altijd niet overtuigd waarom ik opnieuw zou beginnen voor de season, snap nog altijd niet wat het nut ervan is?
Ik begrijp waarom er dit maal meer twijfel is over seasons. Een season duurt telkens 3 maand, je hebt dus al die tijd om opnieuw te beginnen. Maar de release en vanilla periode van het spel duurt maar 1,5 - 2 maand en dat is wat ik niet snap. Veel mensen hebben nog geen nood aan een season denk ik. In D3 kwam dit maar veel later aan bod en dan was dat voor velen gewoon leuk om te herbeginnen op een meer tempo focused manier met wat nieuwigheden. Nu vind ik het gewoon echt snel, zeker voor nieuwe spelers, die willen wrs idd na een paar weken nog niet herbeginnen. Maar het is wel zo dat eens je wat een plafond bereikt met je character het wel leuker is eens te herbeginnen, dit kan je gelijk waar doen, maar hier bieden de seasons dan wel een leuk alternatief om het te doen om een andere manier met hopelijk genoeg nieuwe extratjes die het weer fris doen aanvoelen.Dat is voor seasons, je huidige chr's blijven bestaan op de eternal realm.
Ik ben nog altijd niet overtuigd waarom ik opnieuw zou beginnen voor de season, snap nog altijd niet wat het nut ervan is?