Diablo IV

Diablo IV

Bij mijn allereerste season in Diablo 3 dacht ik dat ook, tot ik het toch maar eens probeerde. Sindsdien wou ik alleen maar seasonal spelen in D3.

Probeer het gewoon eens.
Ik zal het proberen maar ik zie niet echt in waarom dit een verandering gaat brengen?
Ik begrijp waarom er dit maal meer twijfel is over seasons. Een season duurt telkens 3 maand, je hebt dus al die tijd om opnieuw te beginnen. Maar de release en vanilla periode van het spel duurt maar 1,5 - 2 maand en dat is wat ik niet snap. Veel mensen hebben nog geen nood aan een season denk ik. In D3 kwam dit maar veel later aan bod en dan was dat voor velen gewoon leuk om te herbeginnen op een meer tempo focused manier met wat nieuwigheden. Nu vind ik het gewoon echt snel, zeker voor nieuwe spelers, die willen wrs idd na een paar weken nog niet herbeginnen. Maar het is wel zo dat eens je wat een plafond bereikt met je character het wel leuker is eens te herbeginnen, dit kan je gelijk waar doen, maar hier bieden de seasons dan wel een leuk alternatief om het te doen om een andere manier met hopelijk genoeg nieuwe extratjes die het weer fris doen aanvoelen.
Ze gaan wel World Tier 5 wrs lanceren met Season 1 dus het levellen zal mss aangenamer verlopen van 75-100

Ik ben begonnen met diablo iv en ik speel sorcerer en ik zit op tier 1.

Iemand nog tips ofzo voor mij want ik heb diablo nooit gespeeld.
Ik had ook een request gedaan voor beyondgaming te joinen.

Ik ben begonnen met diablo iv en ik speel sorcerer en ik zit op tier 1.

Iemand nog tips ofzo voor mij want ik heb diablo nooit gespeeld.
Ik had ook een request gedaan voor beyondgaming te joinen.
Tip: zorg dat je health boven 0 blijft :unsure:

Probeer wat verschillende skills in het begin en kijk wat je ligt. Of je kan gewoon builds online vinden om er zelf niet wakker van te liggen. :p
Dismantle gear bij de blacksmith ipv te verkopen voor gold. :) De mats die je krijgt zijn later belangrijker.

Dismantlen in het begin later kan je gele gear verkopen en oranje gear dismantlen, geld is ook later belangrijk.

yup, vanaf dat je ziet dat je genoeg resources hebt beter zoveel mogelijk verkopen.

Ik zit nu ook nog eens capped op een heleboel resources (9999)... dus tja lots of gold op dit moment.

Maar dan maar weer gems omgezet deze week, en wat meer rerollen op een mindere stat. Deze week zo al weer +-30 mill opgedaan 😁

Dat is voor seasons, je huidige chr's blijven bestaan op de eternal realm.

Ik ben nog altijd niet overtuigd waarom ik opnieuw zou beginnen voor de season, snap nog altijd niet wat het nut ervan is?
battlepas en season rewards zijn enkel met season chars, je zal dus moeten een nieuwe maken wil je die rewards hebben (wat die ook moge zijn).
ik ga het zelf niet doen denk ik, als je bv. leest dat ze pas een gem tab gaan maken voor season 2 of dat ze de resistance bug gaan oplossen tegen season 2...
denk dat ik dan wel es zal terugkeren in season 3 ofzo, meeste bugs gaan er dan wel al uit zijn hoop ik :)

PATCH IS ER AL!!!!! wooottttt :clap:

• Significantly increased the experience awarded for completing Nightmare Dungeons.
  • Significantly increased the experience gained from killing monsters in Nightmare Dungeons.

Ik heb toch het gevoel dat de nightmare xp gain zo goed als verdubbeld is.
Ik moest voor de patch 4-5 nightmare runs doen voor 1/4 xp balk op mijn level.
Nu 2-3 runs.

arc lash build doet het nog altijd op tier28, nog niet zo hoog i know, maar toch :)
4-5 elites, lvl 78 ding, unique drop en hoogste crit van 410k

Zou me nog eens moeten verdiepen in het gearen. Tijdens het early game levellen equip ik gewoon elk item dat groen aangeeft.
Nu met WT2 en richting capstone toch eens op de stats en affixes beginnen letten.

Hoe doen jullie dat? Vind af en toe eens een rare item met deftige stats, gewoon zien dat je uw aspect hebt uit een dungeon en dan upgraden?

Tijdens het early game levellen equip ik gewoon elk item dat groen aangeeft.
Dan equip je toch gewoon alles dat je vind? Want die zijn altijd groen als je gewoon een ander type stats hebt. Of kijk je enkel of je armor en damage hoger is?

Dan equip je toch gewoon alles dat je vind? Want die zijn altijd groen als je gewoon een ander type stats hebt. Of kijk je enkel of je armor en damage hoger is?
Klopt. Zolang armor en damage hoger is, equip ik. Maar ondertussen ben ik level 45 en kijk ik meer naar de extra stats zoals crit, vulnerable damage etc.

Komt er op neer dat ik nu gear heb met lagere stats maar wel goeie aspects op. Als ik hoger gear krijg, smijt ik toch gewoon die aspect daarop hé? Op voorwaarde dat ik die unlocked heb vanuit de dungeon. Of is extracten van low level gear ‘beter’?

Klopt. Zolang armor en damage hoger is, equip ik. Maar ondertussen ben ik level 45 en kijk ik meer naar de extra stats zoals crit, vulnerable damage etc.

Komt er op neer dat ik nu gear heb met lagere stats maar wel goeie aspects op. Als ik hoger gear krijg, smijt ik toch gewoon die aspect daarop hé? Op voorwaarde dat ik die unlocked heb vanuit de dungeon. Of is extracten van low level gear ‘beter’?
Ja, de stats van die codex aspects zijn altijd de laagste rolls.
Dus meestal zijn die die je extract van equip beter.

Natuurlijk ben je wel best om heel goede rolls bij te houden tegen dat je niet meer zo vaak equipment veranderd.

Als voorbeeld heb ik een aspect op mijn rogue die 1-4 primary resource kan geven.
Maar op 90 levels spelen heb ik nog maar 2x een drop gehad waar ik dat kon van extracten :(
Eentje met 2 en eentje met 3 resource gain.

Die met 3 resouce gain heb ik pas gebruikt op een stuk equip met item level 796 dat ik pas op level 80+ gedropt kreeg.

Laatst bewerkt:
Die teleport naar de nightmare dungeons is toch echt serieuze verbetering 😅
Bwa mij stoorde het rondrijden niet echt, tis niet dat het ooit langer dan 1 minuutje was.
En het neemt weer wel wat weg van de 'immersion' van een open wereld.

Maar niet dat me dat stoort, ik maak er ook gebruik van natuurlijk.
Zeker na al 200+ uren spelen :biglaugh:

Bwa mij stoorde het rondrijden niet echt, tis niet dat het ooit langer dan 1 minuutje was.
En het neemt weer wel wat weg van de 'immersion' van een open wereld.

Maar niet dat me dat stoort, ik maak er ook gebruik van natuurlijk.
Zeker na al 200+ uren spelen :biglaugh:
Vind de manier waarop dat paard controleert zo ongeveer het irritantste van heel de game dus hoe minder op dat paard hoe beter 😅

Terug
Bovenaan