Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

Bunkerbudy

Well-known member
Platinum Trophy
diablo.png


release: 6 juni 2023
genre: action RPG
dev: Blizzard

Diablo 4.

The endless battle between the High Heavens and the Burning Hells rages on as chaos threatens to consume Sanctuary. With ceaseless demons to slaughter, countless Abilities to master, nightmarish Dungeons, and Legendary loot, this vast, open world brings the promise of adventure and devastation. Survive and conquer darkness – or succumb to the shadows.

 
Matig enthousiast over D4 en D2R, maar ga het sowieso wel een kans geven.

Voor de old school D2 fans, ik heb de laatste 4 maanden gevuld met een nieuwe D2 mod: https://www.projectdiablo2.com/

If you loved D2 you'll love this one even more. Nieuwe ladder begint in maart!
 
Het gaat zijn best mogen doen om beter te zijn dan Path of Exile in ieder geval.

Plus Blizzard is écht wel een klote dev intussen. Denk niet dat ik hen nog geld ga geven.
 
Had het eerder over D4 dan over de remaster. De remaster ga'k wel spelen denk ik, vond de originele al erg goed met de expansion.
Had er niet op gelet dat ik in D4 topic zat aangezien de post boven je over D2R ging. Maar ik denk dat het voornamelijk twee fronten gaat blijven: PoE gaat all-in op complexiteit en 1001 builds terwijl ik een Blizzard-game dat niet zie doen. Ze gaan het op andere manieren moeten proberen invullen, maar ik heb het in ieder geval niet voor PoE, dus ik kijk keihard uit naar deze 2.
 
deze (en overwatch 2) is uitgesteld zonder nieuwe release datum (en had eigenlijk nog geen release datum)
meer dan waarschijnlijk eind 2023 of zelf 2024
sterk bezig bij blizzard ^^
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Yurf
Doordat BlizzCon dit jaar afgelast is was dit al een vermoeden, nu bevestigd. Maar beter uitgesteld dan op tijd afgeleverd vol met bugs en doodgeverfd binnen een jaar imo.
 
Ziet er goed uit maar ga toch proberen wachten tot het een aantal dagen uit is voor ik het koop. De laatste tijd al net iets teveel games gekocht op day1 die maar half afgewerkt waren.
 
Terug
Bovenaan