Ik denk dat het niet zozeer die season 1 is maar gewoon dat ze de sleur al wat beu worden .Snap niet goed waarom mensen wachten op season 1 wat gaat er dan anders zijn?
Ookal komen die aanpassingen, het zal nog altijd wel wat tijd vragen om naar 100 te levellen en ik vermoed dat er ook dan heel wat zullen afhaken voor andere games nog voor ze alle season zaken gedaan hebben en/of level 100 zijn.
Waarmee ik wil aangeven dat de sleur er voor velen nog wel zal zijn, ookal gaat het wat vlotter door de aanpassingen.
Kan me ook niet voorstellen dat we ineens gaan levellen naar end game zoals in D3 op een paar uurkes/dagen.

Ikzelf kijk voorbeeld erg uit naar Starfield, en indien Starfield niet tegenvalt zal ik wellicht na een paar weken D4 s1 ook stoppen, voor de release van Starfield.
Tegen dan Starfield me dan weer wat beu is is het bijna tijd voor de ECHTE D4 patch... season 2

Laatst bewerkt:

Nightmare dungeons tier 17+ zitten doen met 3. Heel men gear kunnen inwisselen (weer paar miljoen erdoor natuurlijk) en van 2300 AP naar 4400AP gegaan.
). Zal men build dus aanpassen denk ik om nog een extra shield (ice armor) te nemen ipv men basic skill die ik nu toch niet meer nodig heb. En wat armor met +life vinden