Diablo IV

Diablo IV

Snap niet goed waarom mensen wachten op season 1 wat gaat er dan anders zijn?
Ik denk dat het niet zozeer die season 1 is maar gewoon dat ze de sleur al wat beu worden .

Ookal komen die aanpassingen, het zal nog altijd wel wat tijd vragen om naar 100 te levellen en ik vermoed dat er ook dan heel wat zullen afhaken voor andere games nog voor ze alle season zaken gedaan hebben en/of level 100 zijn.
Waarmee ik wil aangeven dat de sleur er voor velen nog wel zal zijn, ookal gaat het wat vlotter door de aanpassingen.
Kan me ook niet voorstellen dat we ineens gaan levellen naar end game zoals in D3 op een paar uurkes/dagen. :)

Ikzelf kijk voorbeeld erg uit naar Starfield, en indien Starfield niet tegenvalt zal ik wellicht na een paar weken D4 s1 ook stoppen, voor de release van Starfield.

Tegen dan Starfield me dan weer wat beu is is het bijna tijd voor de ECHTE D4 patch... season 2 :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Patch aangekondigd bij aanvang season die een aantal dingen finetunen. Dingen zoals meer XP in nightmare dungeons, teleport naar de dungeon als ge sigil gebruikt.
Ook de gems zouden niet meer in je inventory komen maar op tabblad van materials.
Gems is niet voor season 1 maar pas tegen patch season 2, dus ergens in laat oktober.

Gisteren op lvl 60 WT4 begonnen, dat is toch een heel ander niveau van drops daar 😅 Nightmare dungeons tier 17+ zitten doen met 3. Heel men gear kunnen inwisselen (weer paar miljoen erdoor natuurlijk) en van 2300 AP naar 4400AP gegaan.

Tegen einde van de sessie deed ik best wat damage op de hogere tiers in de nightmare dungeons, en men mana regen is eindelijk in orde. Kan redelijk constant men ice shards blijven spammen. Maar wat weinig defense dus regelmatig dood (voor de developer die die bloedbollen en dat systeem met dat shield waar je moet gaan onderstaan heeft uitgevonden is een speciale plaatsje in de hel gereserveerd 😝). Zal men build dus aanpassen denk ik om nog een extra shield (ice armor) te nemen ipv men basic skill die ik nu toch niet meer nodig heb. En wat armor met +life vinden 😅.

Nu campaign uit op level 54, en ga aan Capstone beginnen (hoe lang duurt die?). Heb die Tree of Whispers gedaan maar daar hoor ik niemand over. Snel repetitief of te weinig goeie gear versus dungeons dan?

Ik pak rustig de tijd om naar 100 te gaan voor ik iets anders speel. In D3 duurde het tot dit voorjaar om GR130 te doen, wat op zich al niet bijzonder indrukwekkend is :)

hoe zit dat met die strongholds? zijn die altijd 2 levels hoger dan uw huidige level?
er is er ene waar ik met moeite doorgemaakt ben.

Yep same echt dikke zever

Dit is gewoon identiek aan diablo 3. Ook heel vaak dikke bullshit deaths gehad waar ik niks aan kon doen.
Ben eigenlijk echt blij dat ik het niet gekocht heb, hoewel de leveling experience er wel nog cool uitziet, maar daar stopt het ook.

Dit is gewoon identiek aan diablo 3. Ook heel vaak dikke bullshit deaths gehad waar ik niks aan kon doen.
Ben eigenlijk echt blij dat ik het niet gekocht heb, hoewel de leveling experience er wel nog cool uitziet, maar daar stopt het ook.
Spel is wel dik in orde hoor voor de rest,

Gohja ik ben vooral geïnteresseerd in endgame content en dat heeft D4 niet echt.
Grafisch vind ik het wel indrukwekkend en de leveling experience ziet er ook wel cava uit.

ik amuseer mij er nog wel mee maar het valt op dat het gewoon hetzelfde is, kben lvl 59 maar je doet niets anders dan die whispers eventueel, legion event als die spawnt, world bosses & dungeons runnen.
Daarnaast heb je nog meer dungeons via die Sigils (nightmare dungeon zeker?) and that's it. momenteel ben ik gwn bezig met renown te farmen van de regions en occasioneel doe ik zo'n nightmare dungeon.
Maar ik zie mij dat niet blijven doen tot lvl 100 mss tot 80 ofzo but dunno yet

Ik stop nu gewoon op 65 in WT4 zodat ik nu even tot season 1 wat anders kan doen zodat ik idd geen mega burn out heb tegen dan.
Heb tot nu toe alles blind gedaan, geen guides etc, maar in seasons ga ik wel keer een guide zoeken, als eerste keer vond ik het wel leuk op deze manier. See you in 3 weeks :p

ik amuseer mij er nog wel mee maar het valt op dat het gewoon hetzelfde is, kben lvl 59 maar je doet niets anders dan die whispers eventueel, legion event als die spawnt, world bosses & dungeons runnen.
Daarnaast heb je nog meer dungeons via die Sigils (nightmare dungeon zeker?) and that's it. momenteel ben ik gwn bezig met renown te farmen van de regions en occasioneel doe ik zo'n nightmare dungeon.
Maar ik zie mij dat niet blijven doen tot lvl 100 mss tot 80 ofzo but dunno yet
Dat gevoel heb ik nu ook al.
Lvl 63 en de grind begint nu al tegen te steken.
Lvl 5 renown van alle regios doe ik nog wel maar nightmare dungeons boeien al niet meer omdat de loot daarin toch niks is.

Wel als wie van jullie stopt met de DDoS aanval, dan kan de rest van ons weer spelen. Durft te wedden dat GIJ het waart! *points at you*

Terug
Bovenaan