Diablo IV

Diablo IV

Ik heb een ambetant probleem... Met de rewards heb ik in totaal al 3 skill points gekregen en ik ben momenteel level 49... Echter, wanneer ik respec, krijg ik maar 51 skill points ter beschkking?
Wat klopt er dan niet?

Vanaf lvl2 krijgt ge 1 skill point per level tot level 49. Ge hebt ook nog 10 extra skill points (waarvan ge dus al 3 heb) via Renown. 58 in totaal.

De 51 die ge hebt is dus correct.

Is het feitelijk de moeite om een rogue build te doen puur en alleen rond het gebruik van de bow? En zo ja: wat is dan die build?

Nu level 35 en gebruik alleen maar de boog. Sinds de eerste Diablo's is de rogue altijd mijn favo geweest (lightning fury :love: ) en speel dat nog altijd zoals toen...wat ws mijn 'fout' is.
Gisteren begonnen met een Barrage rogue alt. Ondertussen level 30, speelt wel heel vlot vind ik. Veel toffer dan mijn sorc.

Ik ben toch wel wat omvergeblazen door Diablo IV.
Grafisch ziet het er top uit, cinematics zijn geweldig, combat is beperkt maar goed, systeem is niet enorm ingewikkeld, maar je komt wel aan je trekken.

Deze middag WT4 vrijgespeeld met mij lvl60 barbarian.

Ik ga dit weekend nog juist eens wat chillen in dungeons, helltide en eventjes en tegen maandag stoppen.
Ik schat dat ik ergens zal stoppen rond lvl63 en dan beginnen aan Final Fantasy XVI maandag.

Komaan he Beyond Gaming Gamers, doorbijten verdoeme! :biglaugh:
Ik weiger enig ander spel te starten voor ik op 100 die uber lilith down heb!

Level 85... see you in another two weeks game library... :unsure:

Komaan he Beyond Gaming Gamers, doorbijten verdoeme! :biglaugh:
Ik weiger enig ander spel te starten voor ik op 100 die uber lilith down heb!

Level 85... see you in another two weeks game library... :unsure:
Hier staat het op pauze, level 75 met alles ancestral buiten een paar uniques. Alle renown ook gedaan, nightmare dungeons +-40 en map volledig verkend. Begin eerste seizoen eens knallen op een barb.
Mis echt wel te veel QoL (lootfilter, gem tab, te weinig storage) om te blijven doorduwen. Vind het ook wat jammer dat yellows met juiste stats meer waard zijn omdat je ze kan inprinten. Legendaries zijn veel minder waard in value daardoor.

Ja, vroeger zou ik dat ook gedaan hebben, echter is de drang en goesting om andere games te spelen te groot en kan ik het mij echt niet meer maken zo weken/maanden één spel te spelen. Ik wil het ook legit zelf niet meer, ben wel van plan Season 1 terug te spelen.

Ja er mogen voor mij ook wel een aantal QoL changes komen maar langs de andere kant ben ik het ook wel al gewoon.

Mbt equip hou ik eigenlijk niets bij behalve de uniques.
Legendaries strip ik onmiddelijk van hun aspect indien bruikbaar, en ik heb nu wel een volledige tab met aspects in mijn bank.
Ik hou dus niet echt rekening momenteel met equip voor mijn alts, maar zoals je al aangeeft is het vrij eenvoudig om van degelijke rares een goeie legendary te maken.

Die gems heb ik ondertussen allemaal omgezet en ik heb bijna 2 stacks van iedere kleur in royal Gems :)
Denk niet dat ik er snel meer zal nodig hebben.
Dus maw ik gebruik maar 1 lijntje van de bank voor mijn gems
En ik raap nu ook geen gems meer op, wat ook al vlotter speelt.

Lootfilter hebben we nog niet, maar dat "ding" geluidje dat je hoort bij iedere drop kan je gelukkig wel wat filteren in je settings, zodat je dat enkel nog hoort van zaken die je liever effe bekijkt.

Laatst bewerkt:
Volgende week ergens zal ik rond de lvl70 zitten met wt4 als gevolg en map completion zal ook nieveel schelen. Wat er dan overblijft is non- stop nightmare runs en helltides.
Ik denk van dan pauze in te lassen of een altje te rollen tot patch van season 1 komt omdat ik nu al huiver van telkens naar die dungeons te moeten lopen. Die teleport naar daar zoals aangekondigd lijkt mij meer dan welkom.

Shockwave Aspect (geeft Pulverize een damage boost en een cone voor massieve aoe) is ein-de-lijk gedropped. Op een sacred two-handed mace met deftige stats en de pulverize boost is zo'n 184%, mag niet klagen.

Nu eens zien of ik voldoende spirit generation/reduction aspects heb om te imprinten op mn andere gear en ik ga respeccen.

EDIT: Pulverize build is born. :D Serieuze damage boost, deed ik met m'n tornados eerst tussen 5k en 9k, doet Pulverize 25k+. En ben nog maar lvl57, peins dat het nu sneller zal gaan.

Laatst bewerkt:
Snap niet goed waarom mensen wachten op season 1 wat gaat er dan anders zijn?
Patch aangekondigd bij aanvang season die een aantal dingen finetunen. Dingen zoals meer XP in nightmare dungeons, teleport naar de dungeon als ge sigil gebruikt.
Ook de gems zouden niet meer in je inventory komen maar op tabblad van materials.

Terug
Bovenaan