Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) Bonespear, tendrils,raise the dead en een golem, werkt goed imo!Ik heb ook een paar pogingen nodig gehad en een paar verschillende sites en video’s bekeken.Gisteravond heb ik een eerste poging ondernomen om battle.net te installeren maar kreeg een fout melding.
Was pertank in de compatibiliteitsmodus.
Vanavond nog eens een poging, desnoods met een andere youtube video.

Ik heb een arc lash build gemaakt. Geen zin om constant op die veel te kleine mana pool te letten![]()
)Ik vind dat er best wel veel. Die grind is echt belachelijk lang.Van de diablo facebook.
Verschoten van het aantal spelers dat nog maar level 100 zijn
![]()
ja dat weet ik, 5 dagen en 12 uur played en ben 73Ik vind dat er best wel veel. Die grind is echt belachelijk lang.

Zou de volledige verdeling tussen de classes wel eens willen zien.Van de diablo facebook.
Verschoten van het aantal spelers dat nog maar level 100 zijn
![]()
Ik ga er mij ook es aanzetten, ben al te lang blijven plakken bij aspect dungeons en quests. Lvl52 Rogue t2 en moet act3 nog beginnen.Lilith en de capstone dungeon maar ineens afgewerkt.
WT 3 kan beginnen.
Waar ziet ge uwe playtime? Also 5 dagen als in 5*24 uur + 12 uur? xDja dat weet ik, 5 dagen en 12 uur played en ben 73
Maar toch, op wellicht miljoen+ spelers had ik het toch hoger ingeschat![]()
Waar ziet ge uwe playtime? Also 5 dagen als in 5*24 uur + 12 uur? xD