Diablo IV

Diablo IV

Ik heb een arc lash build gemaakt. Geen zin om constant op die veel te kleine mana pool te letten :D

Momenteel lvl 32 necro op W2 en tot nu toe vlieg ik door alles heen. (Buiten dan 3 keer The Butcher die er ineens aan kwam en ik redelijk snel gedaan had mee spelen :D) Bonespear, tendrils,raise the dead en een golem, werkt goed imo!

begin lvl 20ish whirlwind barb, ik hou het toch maar bewust op Tier 1 want af en toe gaan de mobs toch niet zo heel vlot down. Verder wel nog maar 1x effectief dood gegaan :D

Ik ben eens bewust Barb aan het spelen zonder WW, weet niet of dat viable is maar ja so far so good.

Gisteravond heb ik een eerste poging ondernomen om battle.net te installeren maar kreeg een fout melding.
Was pertank in de compatibiliteitsmodus.
Vanavond nog eens een poging, desnoods met een andere youtube video.
Ik heb ook een paar pogingen nodig gehad en een paar verschillende sites en video’s bekeken.
Best al eerst zien dat je de laatste Proton GE hebt, daar liep het bij mij al fout.

Ook heel dom van mij: had uiteindelijk battle.net geïnstalleerd, maar zag nergens een installeer knop voor D4. Tip: battle openen in desktop mode en muis gebruiken, ik geraakte met de SD controls niet ver genoeg naar beneden om aan die knop te kunnen 🤦‍♂️

Ik heb een arc lash build gemaakt. Geen zin om constant op die veel te kleine mana pool te letten :D

same, arc lash build met lightning chain, frost nova en alle bariers (fireball en firebolt enhancement). hierdoor totaal geen mana zever en dps is meer dan voldoende momenteel (schijnt dat sorc wel naar beneden gaat vanaf lvl85, maarja dat is nog ffkes :p)
en in paragorn nu alles investen in extra damage tegen burning mobs
gisteren zo een nightmare dungeon gedaan waar mobs 14 lvls ofzo hoger waren dan mij en viel goed mee

Van de diablo facebook.
Verschoten van het aantal spelers dat nog maar level 100 zijn :)

image001.jpg

Ik vind dat de grind er gewoon bij hoort.
Zoals het momenteel in diablo 3 is is ook niet leuk. Als je daar een scheet laat ga je al level up.

Lilith en de capstone dungeon maar ineens afgewerkt.
WT 3 kan beginnen.
Ik ga er mij ook es aanzetten, ben al te lang blijven plakken bij aspect dungeons en quests. Lvl52 Rogue t2 en moet act3 nog beginnen.

Een leveling guide gebruikt omdat ik nog redelijk noob was kwa skills en tree zou er mij vrij complex uit. Had ook 0,0 synergy.
Nu gaande weg enorm veel bijgeleerd en pruts ik veel bij aan mijn build.

Flurry-poison-trap atm en bevalt enorm.

Definitief is mijn build ook nog niet. Lvl 52.
Ben nu bleed barb maar zoek meer damage dus ga ik es wat respeccen naar Hota.

Waar ziet ge uwe playtime? Also 5 dagen als in 5*24 uur + 12 uur? xD

Bij xbox series x zie je het aantal uren dat je hebt gespeeld op games via die opties van je opstart tegel.

En ja ongeveer 130 uur gespeeld, maar dat is/was voor mij ook uitzonderlijk omdat ik 12 dagen verlof had :)

Er zal daar wel een uurke of 4-5 afk status bij geteld zijn ook.

Terug
Bovenaan