Diablo IV

Diablo IV

Seg wat ik mij afvraag.
Als de seasons beginnen ga je terug al die renown en altars of Lilith moeten verzamelen want ik heb geen zin in die grindfest terug opnieuw te doen...?

ik ben nu lvl 50 kga nog een paar sidequests doen grotendeels om de potion capacity te increasen.
Maar ik weet niet wat beter is, eerst capstone dungeon doen dat ik op wereld tier 3 zit en dan sidequests te doen of te doen nu in world tier 2?
Normaal ga je die niet meer opnieuw moeten doen. Als je alles gedaan hebt is dat unlocked voor je ganse account, dus ook seasons denk ik. Als je het verhaal uit hebt en je maakt een nieuwe char aan heb je ook de mogelijkheid om het verhaal te skippen.

Ik ben op 50 overgeschakeld naar WT3. De drops zijn een pak beter en je maakt dus weer progressie. Je krijgt ook een pak meer xp. Je kunt op WT2 blijven maar je char wordt niet echt beter imo.
 
nightmare dungeons gaan mss uw ding zijn
is een betere versie van grifts
Bwaa ik doe momenteel al een paar dagen Ancestral sigils, maar dat is zeker niet 'beter' als de grifts in D3 zulle.
Wat bedoel je eigenlijk precies met beter als D3?
In D3 ging dat allemaal toch wat vlotter, alsook veel grotere mob density en veel meer loot in D3 grifts ivm D4 sigils.
En geen leaderboards, dat is ook wel spijtig.
Anders heb je nog en beetje die druk van je te meten met anderen hun resultaten, maar ook dat is verdwenen.

De sacred sigils (T1 - T20) zijn heel makkelijk, tis gewoon effe wennen aan een aantal mechanics.
Maar op zich makkelijk.

Die Ancestral sigils (+T20), zijn wat lastiger omdat je meerdere mob affixes op uw doos krijgt, maar ik doe op mijn level 70 die van T22-T24 nog met gemak.

Mijn main stats zijn momenteel +- 7000 AP, 5000 Armor en 3400 life.
 
Laatst bewerkt:
Seg wat ik mij afvraag.
Als de seasons beginnen ga je terug al die renown en altars of Lilith moeten verzamelen want ik heb geen zin in die grindfest terug opnieuw te doen...?

ik ben nu lvl 50 kga nog een paar sidequests doen grotendeels om de potion capacity te increasen.
Maar ik weet niet wat beter is, eerst capstone dungeon doen dat ik op wereld tier 3 zit en dan sidequests te doen of te doen nu in world tier 2?
Ze hadden al aangehaald bij blizz dat de Campaign zeker NIET moet opnieuw gedaan worden in een season.
Als die andere zaken is nog veel speculatie over.
Voor mij hoeft het ook niet.
 
Normaal ga je die niet meer opnieuw moeten doen. Als je alles gedaan hebt is dat unlocked voor je ganse account, dus ook seasons denk ik. Als je het verhaal uit hebt en je maakt een nieuwe char aan heb je ook de mogelijkheid om het verhaal te skippen.

Ik ben op 50 overgeschakeld naar WT3. De drops zijn een pak beter en je maakt dus weer progressie. Je krijgt ook een pak meer xp. Je kunt op WT2 blijven maar je char wordt niet echt beter imo.
In seasons ben ik daar niet zo zeker van eens je season gdn is komt hij wel naar de eternal real waar al je chars zitten, het zal wel allemaal duidelijk worden binnen een aantal weken.
 
Bwaa ik doe momenteel al een paar dagen Ancestral sigils, maar dat is zeker niet 'beter' als de grifts in D3 zulle.
Wat bedoel je eigenlijk precies met beter als D3?
In D3 ging dat allemaal toch wat vlotter, alsook veel grotere mob density en veel meer loot in D3 grifts ivm D4 sigils.
En geen leaderboards, dat is ook wel spijtig.
Anders heb je nog en beetje die druk van je te meten met anderen hun resultaten, maar ook dat is verdwenen.

De sacred sigils (T1 - T20) zijn heel makkelijk, tis gewoon effe wennen aan een aantal mechanics.
Maar op zich makkelijk.

Die Ancestral sigils (+T20), zijn wat lastiger omdat je meerdere mob affixes op uw doos krijgt, maar ik doe op mijn level 70 die van T22-T24 nog met gemak.

Mijn main stats zijn momenteel +- 7000 AP, 5000 Armor en 3400 life.
Ik heb er nog niet heel veel gelopen maar het lijkt me een meer uitgewerkte versie van grifts. Grifts waren imo na een tijd saai. Nu kun je sigils craften en als je bvb, slechte affixes hebt ze al dan niet toch lopen. Je nodes levelen op het paragon beter vind ik ook beter ipv gewoon een gem aan te klikken, al komt dat op hetzelfde uit. Die timer was ik ook nooit fan van. Er dropte mss meer loot op het einde van een grift maar nu dropt er tijdens de nightmare dungeon.
 
Die timer idd, daar ben ik ook blij vanaf te zijn, dat is wel waar. :)

Maar de saaiheid heb ik hier ook wel al een beetje, alez saai is misschien juiste woord niet.
Tis eerder teveel van zelfste voor nog heeeeel lange levels.
Maar misschien ook wel door die enorme xp gap.

Ik ben nu ondertussen level 71 en als ik zie hoeveel ancestral sigils ik moet runnen om alleen al aan level 100 te geraken..pew.
En dat voor uiteindelijk voor 1 "uber" dungeon.
En de xp opvulling tussenin met helltides, whispers en world bosses is te verwaarlozen.

Ik had liever gehad dat ze max level op 70 gelaten hadden, zal wel te zien hebben met toekomstige content, maar zo overbodig op dit moment.
 
Handig overzicht waar al de materials droppen.

1111297.jpg
 
ik snap die aantrekking niet voor HC al zeker niet voor je éérste chr.
Waarom zou je willen spelen dat wanneer je 1 keer dood gaat alles kwijt bent? zeker al voor éérste chr, stel dat je ergens midden in de campaign dood gaat kan je terug vanaf 0 starten.
Iedereen zijn ding hoor daar niet van, maar snap gwn niet aantrekking ervan.
 
  • Leuk
Waarderingen: JDB
ja idd, ik speel ook graag HC maar eerste HC zal bij mij ook maar zijn na nog eens een normal run in eerste season.

Want ik wil alle season content ook eerst unlocken zonder de HC stress :)
 
Ik speel alleen maar HC. Al jaren ook in PoE.

Soms frustrerend aangezien mijn tijd beperkt is en dan als ik dood ga is het ff lastig.

Maar heb 1x SC gespeeld, alles gedaan in een week en geen goesting meer.

Vind persoonlijk geen uitdaging of drang om te verbeteren als ik SC speel
 
Heb in deze game wel het gevoel dat HC niet echt een uitdaging is, ben nu met mijn gewoon char op lvl 48 nog niet gestorven en ik vlieg gewoon overal in :p
 
Hardcore disconnect ?
Nope zat vast in een web van spin zonder potions en skills op cd met poison en redelijk wat mobs,

Ik vind hardcore echt een hele aparte belevenis dan gewoon spelen, 19 uur gespeeld op men char en zat echt niet ver in de story had juist die vigor q gedaan met dat meisje haar moeder en dat was het dus nog altijd act1,

Had ook wel geen goede drops gekregen voor men ww build dus het is wat het is.
 
ik snap die aantrekking niet voor HC al zeker niet voor je éérste chr.
Waarom zou je willen spelen dat wanneer je 1 keer dood gaat alles kwijt bent? zeker al voor éérste chr, stel dat je ergens midden in de campaign dood gaat kan je terug vanaf 0 starten.
Iedereen zijn ding hoor daar niet van, maar snap gwn niet aantrekking ervan.
Omdat Softcore in alle Diablo spellen gewoon lame as fuck is. En gewoon retesaai. Da's gewoon tutorial mode.

Als je een beetje verstand hebt en mee bent met alle mechanics, dan ga je effectief nooit dood.

En dan wordt dat al heel snel heel saai.

Zelfde met Diablo 2. De enigste reden dat ik daar effectief 1 ventje op Softcore heb gespeeld, is omdat het een vereiste was om minstens met 1 karakter softcore uit te spelen vooraleer je harcore unlockt.

D3 ook eerste character direct HC gedaan. Die barbarian leeft nog altijd.

Ik ben ook een persoon dat geen fuck er om zou geven dat m'n character sterft.
Alle progress kwijt, alle loot kwijt, no problem. ff 5 seconden met de ogen knipperen en dan gewoon "shake it off"
 
True, als je de mechanics kent kun je je dood vermijden, tot je de "lag"-mechanic of "disconnected"-mechanic tegenkomt. :unsure:
 
Ik ben ook overstag gegaan.
Spel is echt een stuk 'mooier' dan D3. En speelt zelfs op de PS4 vlot.
Skilltree is wel serieus studiemateriaal.
 
Ook begonnen met Sorcerer, momenteel level 41-42.
Is er een manier om mensen te vinden dat bv Strongholds moeten doen? 1tje alleen geprobeerd en dat ging niet zo vlot, dan met een kameraad gedaan en dat ging al veel beter. Momenteel staan er nog 2 open in Fractured Peaks
 
Hier net die torment 4 dungeon gedaan.
Level 62 necro met 58 druid. Ging vrij easy. 5 tries op laatste baas.
 
Ook begonnen met Sorcerer, momenteel level 41-42.
Is er een manier om mensen te vinden dat bv Strongholds moeten doen? 1tje alleen geprobeerd en dat ging niet zo vlot, dan met een kameraad gedaan en dat ging al veel beter. Momenteel staan er nog 2 open in Fractured Peaks
Ik vind sorc toch wel een heel stukje complexer dan in de vorige delen. Of ben ik inmiddels zo gewoon aan D3 dat ik het gewoon nog even moet zien? (lvl 28 sorc nu)
 
Terug
Bovenaan