Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

met sorc op lvl 45 de capstone dungeon voor nightmare gedaan, mijn barb geraakte er niet door op lvl 49..
ffkes verder blijven doen met de sorc dus :)
 
Is dat een diablo 4 clan of discord clan?
Op de BeyondGaming discord (link bovenaan rechts of mijn signature) is er een topic in het #games kanaal specifiek voor Diablo4. Iedereen welkom trouwens :)

1686207776931.png
 
Laatst bewerkt:
Gisteren ook gezwicht en gekocht. Ik begrijp ineens waarom dit zo verslavend werd. Wederhelft stond om 1u ineens aan mijn bureau: moet je morgen niet werken :unsure:
 
Gisteren ook gezwicht en gekocht. Ik begrijp ineens waarom dit zo verslavend werd. Wederhelft stond om 1u ineens aan mijn bureau: moet je morgen niet werken :unsure:
Ik heb sinds mijn Factorio dagen in de week een alarm om 23u45. Anders ging het alarm 's morgens om op te staan plots af :unsure: En ik was nochtans nog maar een kwartiertje bezig!
 
Ik heb sinds mijn Factorio dagen in de week een alarm om 23u45. Anders ging het alarm 's morgens om op te staan plots af :unsure: En ik was nochtans nog maar een kwartiertje bezig!
Ik heb dat alarm ook staan om 23u, maar ik wou toch nog rap die ene quest afmaken :unsure:
 
Geen zin om te zoeken (sorry ik ben lui). Maar als je de PS4 versie koopt, heb je dan automatisch ook de PS5 versie?
En is het wat speelbaar op PS4?
 
Ben nu level 55 en aan WT3 bezig met mijn ice shards sorcerer. Bijna volledig sacred legendaries, enkel ringen lopen wat achter.
Daarjuist die world boss gedaan met zijn draaiende blokken, ziet er wel cool uit maar was helemaal niet moeilijk.
Vanaf level 50 gaat het levelen wel veeeel trager. Ben nu wat sacred tree bounties aan het doen, af en toe een nightmare dungeon of helltide als het up is. Moet eigenlijk overal mijn renown eens gaan halen voor skill- en paragon points
Paar willekeurige plus en minpunten die mij tot nu toe zijn opgevallen:

+ cutscenes zijn echt fenomenaal
+ visueel prachtig, al dikwijls versteld gestaan van hoeveel detail er in de omgevingen zit
+ mijn sorc blaast een heel scherm op met frost nova :love:
+ goede balans tussen crafting resources en gold. Je hebt van beide nooit echt genoeg maar ook nooit te weinig
+ paragon points en bijhorende glyphs zorgen voor megaboost in power

- Helltide is maar mager, te weinig mobs dus is veel rondrennen
- Mijn skills zijn niet meer veranderd sinds level 30 ofzo? Volg geen build guide, heb het zelf wat uitgedokterd.
- Endgame lijkt mij redelijk repetitief maar da's een beetje eigen aan het genre
 
Ja idd , ik denk dat ik al even lang gespeeld heb van 50-63 als van 1-50 :S

Helltide is wel een noodzakelijk event om Forgotten souls te krijgen.
Dus die probeer ik wel iedere keer mee te pikken.

Dat is een resource die enkel daar dropt wanneer je een kist opent, en nodig hebt voor de level 5 upgrade van sacred/ancestrals.
En indien ik die souls nodig heb ga ik voor de laagste kisten (75) om er zoveel mogelijk te openen.

Screenshot-2.jpg
 
Miljaar die week is vooruit gevlogen... jaren geleden dat ik met nog zo no-life gevoeld heb, maar met plezier :)

Level 65 ondertussen, alle renown binnen, alle statues, alle xtra skill en paragon points,
En zelfs de capstone 70 dungeon gisteren gecleared op mijn level 65.

Open world T4 ca va, maar de eerste Ancestral nightmare sigil (T21) die ik probeerde na die capstone was toch nog niet dat.
Het ging rete traag en was al 2x dood op de eerste 5 min.

Dus toch nog wat upgrades proberen vinden in T3 of nog effe wachten tot level 70 om me in die Ancestral sigils te smijten.

Net een legendary gemaakt van een rare met +4 potions, 13 ipv 9 potions :)
Benieuwd of dat ook stacked met nog andere items met +potions. En wat het max potions is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan