Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

Is er een clan aangemaakt voor BG?
Ik heb er 2 gevonden met BG naam. 1 duitse en nog een andere. Heb me laten adden bij die 2e maar denk dat het niet deze BG is 😂
 
Gisteren men build aangepast omdat het toch een paar keer prijs was dat ik bijna dood was.
Zeer def nu.

Zit wel nog altijd niet ver in de story zit nog altijd in feite in de groote eerste stad die je tegen komt zoals in de beta lvl 33 nu.
 
Iemand toevallig al ergens een oplijsting gezien van timetables van world boss spawns?
Ik heb via twitch al wat encounters gezien met die boss met zijn kist aan die ketting, maar op al die dagen spelen nog geen enkele keer een popup gezien op mijn map van een world boss encounter.

Zal die wellicht missen omdat ik met andere zaken bezig ben, maar neem aan dat ze op fixed times spawnen zoals de beta boss?
 
Heb het ook besteld na Rhykker zijn review te zien.
Wel op PS5 want denk niet dat mijn pc het nog aankan.
 
Laatst bewerkt:
Pew... capstone dungeon naar T3 was niet te doen op mijn rogue level 51 gisteravond.
Doodgaan tot ik moest gaan repairen.

Ik heb dan vandaag heel de dag bezig geweest met:

Al de codex aspects dungeons voor mijn rogue gaan runnen.
Al mijn rares omgezet met die aspects naar legendaries + volledig upgegraded bij de blacksmith.
En al de extra renown skills gaan unlocken.

Daarnet terug capstone gedaan fully specced en upgraded, en nu erdoor zonder enig issue.
Koste wel wat resources maar had er buiten de potions toch nog niets van opgedaan.
Ondertussen level 52 en T3 grinden gaat ook vlotjes na die uprades, eindelijk sacred drops. :clap:
Mooi.
Ik gok als je WT2 doorloopt zonder problemen je die Capstone ook wel aankan ?
 
Is er een clan aangemaakt voor BG?
Ik heb er 2 gevonden met BG naam. 1 duitse en nog een andere. Heb me laten adden bij die 2e maar denk dat het niet deze BG is 😂
jawel hoor
er zitten een paar BG's al in de guild waaronder ik, is aangemaakt door Baba Yaga is iemand van BG Discord die op PS speelt.
Dus als je BG zoekt neem dan de 2de optie waar de clan leader Baba Yaga is.
Dat is de BG clan.
 
jawel hoor
er zitten een paar BG's al in de guild waaronder ik, is aangemaakt door Baba Yaga is iemand van BG Discord die op PS speelt.
Dus als je BG zoekt neem dan de 2de optie waar de clan leader Baba Yaga is.
Dat is de BG clan.
Nice, dan zit ik toch juist!!
Zal discord straks eens installeren op de xbox.
It is not I on den xbox maar wel ridespark.
 
jawel hoor
er zitten een paar BG's al in de guild waaronder ik, is aangemaakt door Baba Yaga is iemand van BG Discord die op PS speelt.
Dus als je BG zoekt neem dan de 2de optie waar de clan leader Baba Yaga is.
Dat is de BG clan.
Daar ga ik zeker eens naar kijken, ondertussen lvl 36 sorc. Alles op het gemakske. Morgen laatste dag games, vertrek op vakantie donderdag met D4 geïinstalleerd op de steamdeck maar zal niet veel tijd hebben denk ik...
 
Daar ga ik zeker eens naar kijken, ondertussen lvl 36 sorc. Alles op het gemakske. Morgen laatste dag games, vertrek op vakantie donderdag met D4 geïinstalleerd op de steamdeck maar zal niet veel tijd hebben denk ik...
Heb je toevallig een tutorial van hoe te installeren op steamdeck?
 
Heb je toevallig een tutorial van hoe te installeren op steamdeck?
Ik heb wat rondgekeken op Reddit, ik denk als je googlet op steamdeck diablo 4 je wel een stappenplan vindt. Ik had eerst D2R geïnstalleerd en dat werkte perfect. Via de Blizzard app was het daarna gemakkelijk om ook D4 te installeren.
 
Toch maar gekocht. Tot nu toe is het dik in orde en speelt het zeer goed op PS5. Nog maar level 13 op mijn Rogue. Ik volg deze site voor builds. Ik heb de derde genomen (poison twisting blades) om te beginnen en tot nu gaat dat redelijk.

 
Iemand toevallig al ergens een oplijsting gezien van timetables van world boss spawns?
Ik heb via twitch al wat encounters gezien met die boss met zijn kist aan die ketting, maar op al die dagen spelen nog geen enkele keer een popup gezien op mijn map van een world boss encounter.

Zal die wellicht missen omdat ik met andere zaken bezig ben, maar neem aan dat ze op fixed times spawnen zoals de beta boss?

De world boss ga je op de map zien komen na het uitspelen van de game. Dan krijg je de meldingen. Van de uren zou ik het eens moet opzoeken.
 
Gisteren tot lvl 18 gespeeld in party van 3.

Vind het wat vreemd dat de scaling zo gedaan is dat damage procentueel berekend wordt. Zat voor 10 minuten ene met zijn barb lvl 54 mee te doen en die deed evenveel damage als ons procentueel gezien op de enemies… Je zou denken dat die tier 2 act 1 alles one-shot..
 
Gisteren tot lvl 18 gespeeld in party van 3.

Vind het wat vreemd dat de scaling zo gedaan is dat damage procentueel berekend wordt. Zat voor 10 minuten ene met zijn barb lvl 54 mee te doen en die deed evenveel damage als ons procentueel gezien op de enemies… Je zou denken dat die tier 2 act 1 alles one-shot..
Dat wordt toch altijd zo gedaan en is toch veel beter? Zo heeft iedereen er ten minste iets aan.
 
Terug
Bovenaan