Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

Ik was lvl 33 toen act 1 klaar was. Geen reden om te gaan rushen want ik wil zoveel mogelijk ontdekken.
Wel spijtig dat die mount pas beschikbaar is bij het begin van act 4.
Nu beginnen aan act 2 en alters zoeken.
 
Ben nu lvl 25 en ik ben nog altijd bezig aan act1. Maar ik speel precies wel anders dan de rest hier. Als ik zie dat je op amper 2 dagen de story kan uitspelen, ben ik wel blij dat ik het anders doe. Ik ben niet bepaald echt alles 100% aan het clearen, maar ik doe wel elke side Q die ik tegenkom en probeer zo veel mogelijk van de map te zien zonder echt zware omwegen te maken bewust. Tot dusver heb ik daardoor 22 side Q van de 35 gedaan en denk 5 dungeons ongeveer (ik doe enkel die waar je een quest moet in doen) en hierdoor ben ik nu toch al lvl 25 naar het einde van act 1 toe. Vind dit wel aangenaam, zo moet ik op het einde niet nog 60 levels farmen en overal gaan opkuisen, zal nu vanzelf al vrij hoog zijn en de story zal op deze manier ook een weekje en wrs zelf iets langer duren wat toch wel mag als eerste keer er door te gaan.

Los hiervan, nog steeds een zeer aangename en coole game, love it.

De voornaamste reden dat ik eerst story doe, is omdat ik al de meeste content gedaan heb in de end game beta.

Tweede reden is omdat ik ook plan om al wat andere classes te beginnen spelen zonder NOG eens de campaign te moeten doorlopen, dus nu sta ik met een knop te blinken naast mijn andere level 1 chars met "Skip campaign"

Meer gold en XP van quests die je anders op level 1 doet is ook nice.
Ik zat in die end game beta snel door mijn gold op hoger level met al het imprinten.
Dus nu al een potje hebben met gold rewards dat veel hoger is als wanneer je ze op laag level doet is ook wel nice.

Gaan opkuisen zoals jij aangeeft, moet je in dit spel niet doen met die scaling?
Al hetgeen je nog moet doen zal ook hogere rewards geven, dus net minder farmen imo.
 
Laatst bewerkt:
het verhaal is eigenlijk echt wel goed vind ik.
meeste cut scenes zijn top gemaakt, zeker die in act 5

daarnet de capstone dungeon al es geprobeerd, maar nope, ga nog wat lvlen eerst :p
 
Ben nu lvl 25 en ik ben nog altijd bezig aan act1. Maar ik speel precies wel anders dan de rest hier. Als ik zie dat je op amper 2 dagen de story kan uitspelen, ben ik wel blij dat ik het anders doe. Ik ben niet bepaald echt alles 100% aan het clearen, maar ik doe wel elke side Q die ik tegenkom en probeer zo veel mogelijk van de map te zien zonder echt zware omwegen te maken bewust. Tot dusver heb ik daardoor 22 side Q van de 35 gedaan en denk 5 dungeons ongeveer (ik doe enkel die waar je een quest moet in doen) en hierdoor ben ik nu toch al lvl 25 naar het einde van act 1 toe. Vind dit wel aangenaam, zo moet ik op het einde niet nog 60 levels farmen en overal gaan opkuisen, zal nu vanzelf al vrij hoog zijn en de story zal op deze manier ook een weekje en wrs zelf iets langer duren wat toch wel mag als eerste keer er door te gaan.

Los hiervan, nog steeds een zeer aangename en coole game, love it.
Zijn er maar 35 sidequests in de hele game?
 
Deze middag die lvl 11 dungeon gedaan van die spinnen, op het einde die boss spider ( weet niet juist de naam, dacht iets van Brood )die constant die minions oproept, was toch serieus pittig als lvl 11 sorc. Heb die Spark magic en die blizzard.
 
ik ben met sorc begonnen ondertussen, na die nerfs is whirlwind barb meh geworden, zeker als je de juiste legendaries niet hebt ...
wel nice dat je met een alt de campaign kan skippen en onmiddellijk aan de bounties kan beginnen
 
Wauw wat een game man. Dit weekend toch serieus hard gegaan tussen alle sociale verplichtingen door :D Ben nu lvl 47 ofzoiets denk ik en ben door de campaign. Ben super content van mijn sorcerer. Met alle respect voor de barbs hier, maar sorc is gewoon de échte tank in dit spel :D Met al die auto barriers en dmg reduction toestanden pak ik gewoon amper dmg. Ik denk dat ik in het laatste baasgevecht mss maar 1 pot heb moeten gebruiken :D Droprates zitten ook goed vind ik, je krijgt genoeg legendaries om het interessant te houden.
 
Ik begin toch wat te tintelen om deze game te kopen maar vraag me af of mijn laptop het wel aankan.
Iemand een idee of dat lukt met deze laptop ?
Mijne heeft wel 16GB ram ondertussen
 
Ik begin toch wat te tintelen om deze game te kopen maar vraag me af of mijn laptop het wel aankan.
Iemand een idee of dat lukt met deze laptop ?
Mijne heeft wel 16GB ram ondertussen
Gewoon eens kijken op van you run it dan ben je zeker en moest het niet lukken kun je een refund aanvragen.

Ik krijg niet echt goede Drops van legendaries, merk wel dat het moeilijker aan het worden is heb al 2 maal een scroll of escape mogen gebruiken nog 1 over om men death te voorkomen.
 
Ik denk dat dat wel moet lukken met een GTX 1060 die erin zit.
1080p resolutie en low/medium settings
 
  • Leuk
Waarderingen: JDB
Terug
Bovenaan